39 Reacties
2 maanden geleden
Je lichaam heeft wel minstens een jaar nodig om te ontzwangeren en op kracht te komen. Dus voor je gezondheid is het wel beter nog even te wachten, het is toch een hele aanslag op je lichaam.
Maar je zal niet de eerste zijn die toch eerder zwanger raakt :)
2 maanden geleden
Hi, ik ben in Januari (5 weken te vroeg) bevallen en wij willen graag nog een 2e, wij willen binnenkort weer gaan proberen, mijn vriend wil het opzich nu al, maar ik wacht liever nog even tot Januari/Februari. Maar als het eerder gebeurd is dat natuurlijk ook helemaal goed. Mijn zoontje is nu 9 maanden. (Ze zeiden in het ziekenhuis wel 9 maanden na de bevalling minimaal er mee wachten.)
2 maanden geleden
9 maanden zeggen ze. Waar dat op gebaseerd is weet ik niet. Ik zou doen wat goed voelt. Vroeger kregen de vrouwen soms wel 10 kinderen jaar op jaar. Denk dat het enigsinds wel mee valt als je nu zwanger zou raken
2 maanden geleden
Hier al drie kindjes! Tussen 1 & 2 zit 1,5 jaar en van nummer 3 raakte ik ondanks mijn spiraal zwanger toen nummer 2 5,5 maand was. En nu hebben we besloten dat we graag een 4e willen 馃槀 en omdat 1, 2 & 3 kort op elkaar zitten willen we er nu ook niet te lang mee wachten :-). We zitten nu toch al in een bepaalde flow
2 maanden geleden
Gigantische rammelende eierstokken! Maar nog altijd niet ongesteld geworden (geef bv). Weet wel dat eisprong voor menstruatie komt, voor m'n gevoel is die menstruatie zo'n semi mijlpaal erin. Vrijen onbeschermd, dus maandelijks toch maar een testje doen 馃槄
2 maanden geleden
Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294
Gigantische rammelende eierstokken! Maar nog altijd niet ongesteld geworden ...
Hier hetzelfde! Zoontje is nu bijna (over paar dagen) 8 maanden oud, is mijn nummer 1. We wilden altijd al 4 kindjes hebben, lekker onbeschermd doen en elke maand zitten testen馃ぃ ben benieuwd wanneer het op gang gaat komen allemaal
2 maanden geleden
Reactie op sterretje236
Hier hetzelfde! Zoontje is nu bijna (over paar dagen) 8 maanden oud, is mij ...
Hier idem 馃槄 heb je dan ook de teleurstelling of gewoon zo van, hee vervelend maar is niet anders
2 maanden geleden
Zwanger zijn zou ik het liefst overslaan maar zou op zich wel binnenkort voor nog een kindje willen gaan! Weet alleen nog hoe zwaar ik het de laatste keer op het einde vond dus denk dat het toch verstandig is nog even iets langer te wachten zodat ik het op het einde iets beter volhou (iets minder tillen e.d.) het advies is volgens mij minimaal 9 maanden wachten omdat dat beter is voor je lichaam
2 maanden geleden
Hier hetzelfde 馃ス zoontje is van 30-12, maar prematuur geboren met 30 weken dus kwa ontwikkeling vanaf maart rekenen. Ik denk dat wij nog even wachten en richting de zomer gaan, maar het kriebelt al wel! Wel erg spannend omdat de kans groter is om weer een prematuur te krijgen
2 maanden geleden
Hier een zoon van 2 jaar en dochter 7 maand. Was na 9 maand (bewust, maar wel in 1x) weer zwanger. Ze zijn. Stapel gek op elkaar, zwangerschap wel iets pittiger met een dreumes rondlopen maar die nog slaapjes doet heeel fijn, bevalling makkelijker en nadien herstel ook sneller, ritme easy van 1-2 (vind van 0 naar 1 kind meer wennen), plus sneller uit luiers/flessen etc. Hier prima te doen 馃槉鉂わ笍
2 maanden geleden
Reactie op mivd
Nou mijn gynaecoloog zei met 6 maanden mogen jullie weer zwanger zijn馃槈 en ...
Oh tegen mij was gezegd dat het verstandig is minimaal een jaar wachten (ook spoed ks). Het zal wel haha. Wil er zelf geen 2 onder de 2 dus vind het niet erg om wat langer te wachten 馃槅