39 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294

Hier idem 😅 heb je dan ook de teleurstelling of gewoon zo van, hee vervele ...
Ik voel me echt dubbel! Ene kant ben ik blij dat het nog niet raak is omdat er geen eitje was, heb in mijn hoofd een beetje gepland dat ik vanaf januari mezelf een vrijspel geef en dan zwanger mag zijn🤣 maar toch raak ik teleurgesteld en denk ik waar blijft dat eitje nou🫠 en jij?

2 maanden geleden

Ik heb er nu twee, één van 3 jaar en van 7,5 maand. Ik moet zeggen dat ik nu nog helemaal geen rammelende eierstokken heb voor een derde, dat begon na mijn eerste ook pas na iets meer dan een jaar, dus zijn er toen na 1,5 jaar voor gegaan. Zelf heb ik nu meer lichamelijke klachten dan na de eerste en ook mentaal vind ik twee zwaarder. We hebben een derde nog niet uitgesloten, maar moet er nu echt nog niet aan denken! Ik vind trouwens achteraf het ideaal dat mijn kinderen 2,5 jaar schelen. Toen ik zwanger werd kon de oudste al zelf lopen en de trap op en af komen, al helemaal naar het einde van de zwangerschap, dat was echt heel fijn.

Reactie op sterretje236

Ik voel me echt dubbel! Ene kant ben ik blij dat het nog niet raak is omdat ...
Heel herkenbaar! We genieten echt volle bak van de kleine meid, maar zouden gezinsuitbreiding ook leuk vinden. Nog steeds denk ik elke week dat ik ongesteld word, geregeld krampen etc dus 't is afwachten!

2 maanden geleden

Tussen mijn oudste en jongste zit op een maand na 2,5 jaar. Vind het zelf echt perfect. Zwangerschap was wel pittig, kon vrijwel niets en de leeftijd van 2 naar 2,5 was ook best pittig met veel driftbuien en eigen plan trekken etc. Maar nu zo fijn! Inmiddels is de oudste 3 en kan zo goed helpen met alles. Kan ver lopen en kan ook goed luisteren. Zo zit ik ook niet met 2 kinderwagens etc. Hij gaat naar de peuterspeelzaal en wanneer hij naar school gaat dan gaat de jongste ook naar de peuterspeelzaal. We voelen ons compleet en willen geen kindjes meer hierna.

2 maanden geleden

Bij mij rammelt het echt al een tijdje! Helaas nog niet zwanger. Ik was redelijk snel ongesteld na de bevalling maar ik geef borstvoeding en blijkbaar kan je eisprong er dan niet zijn of kan je minder vruchtbaar zijn (vooral als je snel ongesteld wordt). Ovulatietesten zijn steeds negatief. Ik wil nog niet stoppen met de borstvoeding maar denk dat het zwanger raken (mede) daardoor niet lukt

2 maanden geleden

Oh hemel, ik moet er niet aan denken om nu al terug zwanger te zijn. 😉 pittige zwangerschap en bevalling gehad en nu al bijna 2 maand slaap van gemiddeld 6u of minder per nacht. Hell no dak weer zwanger wil zijn. 😆 ik wens je veel succes in elk geval.

2 maanden geleden

Heeft iemand ervaring met zwanger raken tijdens borstvoeding? Is dat moeilijker? Ik lees hele wisselende berichten op internet (uitgaande van de situatie dat je wel al ongesteld bent geworden). Medische onderzoeken lijken te impliceren dat er niet een ‘echte’ eisprong plaatsvindt of je lichaam onvoldoende energie heeft voor een bevruchting

2 maanden geleden

Ik wil heel graag weer, maar wil nog even wat kilos er af 😅

2 maanden geleden

Ik heb een keizersnede gehad en zou dan alsnog een jaar moeten wachten geloof ik. Iemand ervaring mee?

2 maanden geleden

Reactie op diana.vf

Heeft iemand ervaring met zwanger raken tijdens borstvoeding? Is dat moeili ...
Dit verschilt volgens mij heel erg per persoon. Bij mijn dochter werd ik weer ongesteld rond 9 maanden toen ik iets minder voedingen ging geven. Maar ik was nog niet helemaal gestopt met voeden toen ik weer zwanger werd. En er zijn genoeg verhalen van mensen die denken dat borstvoeding goede anticonceptie is en waarbij dat toch niet zo bleek te zijn!

2 maanden geleden

Reactie op damlaa

Ik heb een keizersnede gehad en zou dan alsnog een jaar moeten wachten gelo ...
Ik ken veel mensen die wel gewoon na 6 maanden zwanger zijn geworden niks aan de hand.

2 maanden geleden

Reactie op Pink87

Oh hemel, ik moet er niet aan denken om nu al terug zwanger te zijn. 😉 pi ...
Hahahaah hier denk ik net zo over. 😂🙈

2 maanden geleden

Reactie op Pink87

Oh hemel, ik moet er niet aan denken om nu al terug zwanger te zijn. 😉 pi ...
Hier precies hetzelfde haha
'eindelijk' ongesteld geworden vandaag... Ben benieuwd hoelang 't nu duurt tot een 2e zwangerschap 🍀

2 maanden geleden

Ik heb sinds mijn zoontje er is ook mega last van rammelende eierstokken, het liefst zou ik nu weer zwanger zijn. Ik ben perongeluk zwanger geraakt door de pil heen dus ik was voorheen nog totaal niet met kinderen bezig, vooral omdat ik ook geen partner heb. Dus dat ik het nu zo erg voel herken ik totaal niet van mezelf. Voor mij zit het er dus niet in, maar misschien ook maar goed want anders 😜🤭

2 maanden geleden

Zwangerschap en bevalling zou ik direct ja tegen zeggen, ik vond het fantastisch, maar we hebben eigenlijk geen directe wens voor een derde🥺..

één maand geleden

Ik snap je gevoel. Mijn kinderen. Jimmy 6 jaar Daniel 5 giselle 3 en Aurora 1. We zijn ook redelijk achter elkaar snel begonnen. Bij de ene duurde wat langer dan de andere. Maar is leuk. Ze hebben wat aan elkaar samen te spelen Enzo.