9 Reacties

4 dagen geleden

Hier helaas hetzelfde, dus ik heb geen tips! Maar het lijkt wel of het slapen na het ziek zijn nog slechter gaat dan voorheen 😅

4 dagen geleden

Hier ook!!! Ik volg. Slaap en eet ritme is volledig kwijt..

4 dagen geleden

Ik heb ook geen tips. Mijn jongste is ook net ziek geweest en de nachten zijn nu weer slechter dan voor hij ziek was. En ze waren al niet geweldig. De ervaring bij mijn oudste is dat het best een tijdje kan duren voor je weer in het standaard ritme zit. Zeker zolang het hoesten nog niet voorbij is.

3 dagen geleden

Reactie op Svdkm

Hier helaas hetzelfde, dus ik heb geen tips! Maar het lijkt wel of het slap ...
Nou echt he… precies dit!

3 dagen geleden

Hier ook het ritme beetje zoek hoor. Was altijd goede slaper en nu ineens ‘s nachts of heel vroeg wakker. En ineens moeite hebben met zelfstandig in slaap vallen. Dus ik moet er vaak even bij blijven. Ik blijf gewoon het ritme aanhouden proberen. Er zal vast wel weer een omslag punt komen.

3 dagen geleden

Hier precies zelfde

3 dagen geleden

Hier ook. Ze krijgt weer klein flesje rond 01.00 dan rond 07.00 maar slaapt gewoon door tot 10.00 ochtend na die fles. 😅ze eet al bijna 2 weken vele malen minder en is flink wat afgevallen :(

3 dagen geleden

Ah, wij zijn alledrie vanaf eind september tot begin december om de beurt een paar keer ziek geweest. Het ritme van mijn dochter was totaal van de wap. Heel lastig vond ik dat. Is een paar keer gebeurd, maar inmiddels zitten we weer helemaal op haar oude ritme. Dutjes op de tijden die ze eerder ook had, flessen weer leeg op bijna vaste momenten, een stuk meer voorspelbaar. Veel makkelijker, en dat is dus helemaal vanzelf gegaan, want we volgen haar en pakken soms door op een ongeveer vaste tijd. Dus er is hoop 💜

2 dagen geleden

Hier ook een ziek meisje. Verkouden en hoesten, traanogen de hele dag. Zo sneu. Het slapen en eten is ook wat rommeliger. Vind het best zwaar deze maand eerlijk gezegd