13 Reacties

2 maanden geleden

Tandjes? Goed geslapen? Mijn zoontje heeft ook rode wangen als hij goed heeft geslapen of inderdaad last heeft van een tandje

2 maanden geleden

Hier ook hetzelfde. We weten ook niet waarom. Ze heeft in het algemeen een gevoelig huidje.

2 maanden geleden

Hier krijgt ons zoontje vaak rode wangen als hij moe word. Onze peuter heeft dat ook nogsteeds.

2 maanden geleden

Reactie op JayJay3324

Tandjes? Goed geslapen? Mijn zoontje heeft ook rode wangen als hij goed he ...
Ja slapen gaat wel goed. Ik heb nog geen helemaal niks gezien dus ik weet niet of het tandjes kan zijn..

2 maanden geleden

Reactie op aslii55

Ja slapen gaat wel goed. Ik heb nog geen helemaal niks gezien dus ik weet n ...
Hier begon dat al als ook nog niets te zien was. Succes!

2 maanden geleden

Tandjes. Mijn dochter van 7 maanden heeft het ook.

2 maanden geleden

Yes hier ook rode wangen nu weer wat minder hij heeft nu 6 tandjes en de kiezen komen nu. Vermoeden we.. hij zit de hele dag te kauwen is super vrolijk verder. Dus denk niet ziek ofzo. Kan bij die van jou wellicht ook tandjes of kiesjes zijn?

2 maanden geleden

Op de foto lijken de wangen trouwens minder rood. Maar ze zijn echt vuurrood

2 maanden geleden

Reactie op Brenjole1985

Yes hier ook rode wangen nu weer wat minder hij heeft nu 6 tandjes en de ...
Ja ik zou het niet weten, zou zomaar kunnen..

2 maanden geleden

Hier ook rode wangen en al bijna 5 tandjes. Kiezen voel ik nog niet

2 maanden geleden

Hier ook maar ze heeft een gevoelige huid.nu met de kou ook schaal. Beetje shea butter en t is weg hier 😊

2 maanden geleden

Wij hebben ook opeens rode wangen. Met de eerste 2 tandjes nooit last van gehad. Wij denken misschien door de kou wat roder ?

2 maanden geleden

Na hvm ziekte kreeg mn dochter ook ineens knal rode wangen. Maar ook droog. Ik dacht een combinatie van ziek zijn en kou? Paar dagen ingesmeerd met bepanthen en toen was het weer weg.