4 Reacties

2 jaar geleden

Nee denk ik niet, als je kindje maar goed op temperatuur is! Mijn dochter is van eind augustus en daar heb ik wel af en toe lange mouw gebruikt, maar het meest korte mouw. Mijn zoontje is van begin januari maar was een echte kou kleum. Ondanks dat het helemaal niet heel koud was had hij altijd lange mouw aan. Hij had wat meer moeite met z鈥檔 temperatuur (en dat heeft hij nog steeds)

2 jaar geleden

Ik zou wel voor korte mouwen gaan, zonder mouwen is echt wel voor in de zomer. Lange mouwen kan inderdaad gepriegel zijn, maar bij korte mouwen heb ik dat nog nooit ondervonden 馃槉

2 jaar geleden

Wij hebben rompers zonder mouw veel gebruikt in de zomer (zoontje van juni). Over algemeen veel rompers met korte mouwen gebruikt, ging altijd goed. Lange mouwen rompers waren wel lastig met nog een shirt of boxpakje eroverheen, we gebruikten dit voornamelijk als het niet nodig was om nog een shirt oid eroverheen aan te trekken.

2 jaar geleden

Hele kleine maatjes heb ik met korte mouwen de rest alleen maar zonder mouwen. Voor de kraamtijd kan het handig zijn om wel een paar rompertjes met mouwen te hebben zodat de baby toch nog een extra laagje heeft als hij zichzelf moeilijk warm kan houden