23 Reacties
18 dagen geleden
Hee, zit ook met mega ziek kind nu. Ik heb nu haar bedje naast de mijne gezet zodat ik niet elke keer eruit moet, verder heb ik van de huisarts een puffer voor het hoesten gekregen, dat lijkt te helpen.
18 dagen geleden
Hi!
Ik stuur je hier even een link van een product die ik je wil aanraden.
Je zult verbaast zijn hoe snel hij er van zal genezen.
Product heet Logol’s iodine 2%.
Je brengt het aan op de gehele rug van zijn nek tot aan zijn rug en op z’n borstkas.
In de vorm van de boter kaas en eieren streepjes. (Met veel horizontale en verticale streepjes).
Product is 100% natuurlijk.
Bij mijn kinderen gebruik ik dit al jaren lang en nooit heeft het gefaald.
Ook gebruik ik de ui methode die mij ook nooit heeft gefaald maar wel met kruidnagels erin geprikt.
Ik weet niet of je dat hebt gedaan want bij mij werkte alleen ui ook niet. Totdat ik dus van die kruidnagels erin prikte.
Heel veel sterkte, beterschap en geduld toegewenst.❤️
https://www.herbaldrogist.com/en/aromel-iodine-solution-for-iodine-cage-2-30-ml-wit.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAACcX_Uc-7v8kDQP1f9NFAMygntz80&gclid=Cj0KCQiAx9q6BhCDARIsACwUxu5nAwIBHhCGiSFzmTJ8BK0kQ-erh46beQEal-EFgJxOGSA_jKA2rM0aApvhEALw_wcB
17 dagen geleden
Wij hebben xylometazoline neusspray voor een baby van de kinderarts gekregen. Verder veel spoelen met fysiologische zoutoplossing en ik heb zo’n uitzuiger van otrivin ook om de ergste snot eruit te halen. Verder stomen in de douche. Hopen dat het dan loskomt.
Maar goed met de RS spelen wij vals want door de prematuriteit kwam mijn tweeling in aanmerking voor RS antistoffen…
16 dagen geleden
Hier precies hetzelfde elke 3 kwartier. Onze peuter ook helaas dus als de 1 wakker is en liefde nodig heeft en eindelijk slaapt, komt de andere weer...en dit de hele nacht door
13 dagen geleden
Hoe lang duurde dit ongeveer bij jullie? Ik heb het idee dag de kleine na 4 dagen steeds zieker en snotteriger wordt. Ze is er helemaal schoor en weigert nu ook ineens de fles
13 dagen geleden
Hoi! Wij zitten inmiddels al 4 dagen opgenomen in ziekenhuis. Zodra ze te lang de fles weigert aan de bel trekken hoor.
13 dagen geleden
Ja net contact gehad met de huisartsenpost maar we moeten het even aanzien. Als ze morgenochtend nog niet drinkt bellen we gewoon weer
13 dagen geleden
Reactie op Monster0611
Hoi! Wij zitten inmiddels al 4 dagen opgenomen in ziekenhuis. Zodra ze te l ...
Beterschap voor jullie
13 dagen geleden
Ik denk dat je het goede al doet. Neusje schoon zuigen las ik nog. Dat is ook goede. Ook gewoon midden in de nacht herhalen... voor de flessen zou ik ook spoelen en uitzuigen en voor het slijm kan je misschien wat water geven in de nacht.
Het is een verschrikkelijk naar virus. Mijn kindje had het al met 10 weken en nog altijd regelmatig een naar kuchje. Dat blijkt dus jarenlang te kunnen blijven hangen en bij iedere verkoudheid terug te komen. 😒
13 dagen geleden
Reactie op Annelie Hooijer
Hoe lang duurde dit ongeveer bij jullie? Ik heb het idee dag de kleine na ...
Aaah...
bij ons is het nog niet over. Hij snottert en hoest nog, maar hij slaapt wel weer 's nachts... nu 1 week en 1 dag verder.
veel beterschap! Bij fles weigeren zou ik ook aan de bel trekken idd 😢
13 dagen geleden
Wij hebben hetzelfde :( zo zielig. Ik weet niet of het RS virus is, maar de symptomen zijn gelijk. En het duurt nu al echt lang, met ups en downs. We hebben wel bij Prenatal van Alecto een luchtbevochtiger gekocht, die zetten we aan voordat ze naar bed gaat, zo is de luchtvochtigheid ietsjes hoger en ik heb het idee dat dat wel wat doet (maar zeker weten doe ik het niet natuurlijk). Voor het slapen gaan stomen we ook samen even in de douche (warm water aan, deur dicht) zodat alles even goed loskomt. Voor de avonduurtjes helpt dit wel.
12 dagen geleden
Hier ook al 1,5 week een flink zieke baby. Ook helemaal schor van hoesten en huilen. Weet niet of het RS is, hap zei infectie van de bovenste luchtwegen. Gaat ook met ups and downs maar echt maar heeeel langzaam beter. Mijn man en ik zijn ook allebei aangestoken en er ook flink ziek van. Ik mis mijn oude blije baby!
11 dagen geleden
Reactie op Wondermeer
Vis huisarts neusspray met xylametazoline voor baby’s!! Werkt top
Zou dit niet zomaar gebruiken, bijzonder dat de huisarts dit voorschrijft. Zit ook adrenaline in waardoor ze juist overactief worden.
11 dagen geleden
Reactie op Annelie Hooijer
Zou dit niet zomaar gebruiken, bijzonder dat de huisarts dit voorschrijft. ...
Als baby niet meer drinkt ivm verstopte neus en nauwelijks slaapt is dit een hele goede optie. Er zit 0.025 mg xylametazoline in dus niet de kinderversie die je kan krijgen bij de Kruidvat. Baby’s vanaf 3 mnd mogen deze spray al dus ik vertrouw de huisarts erop dat dit gewoon prima is! Mag 3 x per dag, wij doen het alleen voor het slapen savonds.