23 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben ook een kleintje waarin gepropt wordt. Maar bewust gekozen voor deze zodat ze straks de tas zelf kan dragen als ze dat wil ipv dat het zo groot is.

2 maanden geleden

Wat geef je dan allemaal mee? Hier alleen setje kleding en een fles en poedertoren馃槄

2 maanden geleden

Geen tips maar wij hebben ook een kleintje alleen past alles daar prima in. Flesje, speentje en schone romper..

2 maanden geleden

Reactie op jolijn1608

Wat geef je dan allemaal mee? Hier alleen setje kleding en een fles en poed ...
Fles, poedertoren, hapjes, slaapzak, water beker en reserve kleding.

2 maanden geleden

Reactie op dando

Fles, poedertoren, hapjes, slaapzak, water beker en reserve kleding.
Slaapzak kan meestal bij de opvang gelaten worden! Reserve kleding ook (al houden wij die wel gewoon in de tas)

2 maanden geleden

Reactie op Sproet

Slaapzak kan meestal bij de opvang gelaten worden! Reserve kleding ook (al ...
Aha dat scheelt al een hele hoop ruimte. Ik ga even vragen of dat kan. Dankje!

2 maanden geleden

Wij hebben geen tasje ? Alles ligt daar en soms neem ik wat reservekleding mee en leg ik in haar eigen bakje bij de kdv.
't enige wat wij mee hoeven te geven is reservekleding en een speen. Hapje, voeding etc is daar. De fles en slaapzak liggen in haar bakje. Hebben ook een klein tasje 馃槉

2 maanden geleden

Little Dutch rugtas! Hierin zit haar fles, jas, knuffel en reservekleding (ook gepropt馃槀).

2 maanden geleden

Wij hebben deze van Little Dutch ook. Past alles in wat ze nodig heeft (slaapzak, schone romper en setje kleding, fles, poedertoren en tutjes) Vond deze zo leuk, ook voor als ze iets ouder is!

2 maanden geleden

Studio noos, past alles in! Is bij ons gewoon de luiertas geworden. Zit poederbakje, set schone kleding, knuffel, fles en een boekje in voor de opvang en voor eigen gebruik een verschoonmatje, luiers, doekje, maisstengels

2 maanden geleden

Ik had zo鈥檔 leuk rugzakje met haar naam erop.. nou met de winterslaapzak past alles niet meer. Ik heb nu gewoon een simpele rugzak gekocht bij kruidvat, alles past nu 馃憤馃徏

2 maanden geleden

Reactie op Marie1324

Wij hebben geen tasje ? Alles ligt daar en soms neem ik wat reservekleding ...
Dit hebben wij ook inderdaad! Heel fijn

2 maanden geleden

Reactie op Marie1324

Wij hebben geen tasje ? Alles ligt daar en soms neem ik wat reservekleding ...
Geen tasje? Hoe doe je dat met voeding dan? Of geef je dat los af? Slaapzak?

2 maanden geleden

Reactie op Michelles22

Geen tasje? Hoe doe je dat met voeding dan? Of geef je dat los af? Slaapzak ...
Melkvoeding staat gewoon een pot daar. Vaste voeding en boterhammen hebben zij. Slaapzak blijft daar. Reservekleding ed ook standaard in haar bakje en blijft daar.

2 maanden geleden

Wij hebben een kleintje maar hebben bij de opvang ook een bakje waar dingen in gedaan kunnen worden zoals reservekleding. Het speentje, knuffel en boekje gaat wel over en weer 鈽猴笍.

2 maanden geleden

Reactie op Michelles22

Geen tasje? Hoe doe je dat met voeding dan? Of geef je dat los af? Slaapzak ...
Voeding hebben ze daar. Alleen als je andere voeding wilt geven dan zij hebben kan je dat meenemen. Vaste voeding die zij eet is ook allemaal daar (fruithapje, warme maaltijd en boterham/cracker). Slaapzak hebben zij en ligt in haar bakje. Verder heb ik een knuffel en een speen gewoon altijd in haar bakje liggen samen met wat reserve kleding.

2 maanden geleden

Reactie op Marie1324

Voeding hebben ze daar. Alleen als je andere voeding wilt geven dan zij heb ...
Ah nou ideaal! Ik geef altijd een slaapzak, speen, reservekleding, beker, fles en een paar flesjes met moedermelk. En voor de oudste (net 2) reservekleding, slaapzak en speen.

2 maanden geleden

Wij geven alles in de luiertas mee. Dat is toch de tas die we overal met de baby meenemen.

2 maanden geleden

Wat moeten sommige veel meenemen! Ik heb een klein teddy rugzakje met haar naam erop en daar zit een koeltasje met voeding, poeder toren, potje groente en een reserve romper. Past prima.