11 Reacties

2 maanden geleden

Hij is trouwens niet koud met wakker worden! Hij is altijd wel lekker warm

2 maanden geleden

Wij hebben dit ook 🫠 vannacht toevallig maar 1x, maar dan is die wel de andere keren wakker.

2 maanden geleden

Hier net zo.. 12:00 3:00 en half 5 en daarna slaapt die niet meer…

2 maanden geleden

Ik heb een goede tip gekregen van een vriendin: maak snachts een flesje met hetzelfde hoeveelheid water alleen bouw af met de schepjes melk! Zo word zijn behoefte ook steeds minder en gaat hij overdag ook meer eten omdat hij snachts niks vullends meer krijgt. Vaak van het zuigen aan de fles vallen ze al in slaap en is dat voldoende.

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Lees even mee!

2 maanden geleden

Reactie op Wittevlinder

Ik heb een goede tip gekregen van een vriendin: maak snachts een flesje met ...
Ja ik heb deze tip ook van de cb maar ik snap het niet dan drinken ze toch meer water?

2 maanden geleden

Ik volg is hier ook weer net zo ineens weer de nachtfles. Laatst ook om 00:00 en om 04:00 en toen kwam meneer weer 06:30 😒

2 maanden geleden

Gewoon een moment van honger? Veel in ontwikkeling zijn en honger hebben en verwerken van de dag. Hier momenteel wel zo.

2 maanden geleden

De eerste dingen waar ik aan denk is toch trek en kou. Alle kindjes zijn anders, maar onze dochter is net zo oud als jullie zoontje en eet het volgende: 7.30 180+6 9.00 1-2 stuks fruit (bijv banaan met avocado) 11.00 2 sneetjes volkoren brood met bijv boter en pindakaas 12.30 150+5 15.00 1 sneetje volkoren brood met bijv appelstroop of alleen boter 16.30 200-250gr avondeten 18.00 60+2 of +- 100gr yoghurt 20.00 180+6 Hier slaapt ze op door. Als ze minder eet, wordt ze rond 00.00u wakker voor een fles en blijft ze de rest van de nacht onrustig. Als hij tijdens de eetmomenten die hij heeft vaak eten laat staan, kan je proberen vaker kleine beetjes aan bieden. Daarnaast hebben wij een koukleum die ‘s nachts veel(!) warmer wordt toegedekt dan de bekende tog-schema’s. Je kan dus even voelen of hij het koud heeft en hem extra toedekken. Als je er zeker van bent dat hij genoeg binnen krijgt, kan je het flesje afbouwen. Als het geen honger is zul je uiteindelijk zien dat hij er uiteindelijk niet meer voor komt. Eerst afbouwen naar 60 ‘n aantal dagen en dan uiteindelijk nog maar 30 geven. Succes!

2 maanden geleden

Hier precies zo. Pfff.. niet te doen meer.