17 Reacties

18 dagen geleden

Mijn zoontje van 8,5 maanden poepte ook iedere nacht. Ik merkte daarna dat hij het koud heeft. Heb hem dikker aangekleed en een extra dekentje gebruikt en sindsdien poept hij niet meer. Heel gek

18 dagen geleden

Het kan idd komen door kou!!

18 dagen geleden

Reactie op JN2022

Het kan idd komen door kou!!
Aah goeie tip! Hij slaapt wel al in een dikke slaapzak en onder een deken.... Maar het is wel koud op zijn kamer. Misschien toch een pyjama erbij dan...

18 dagen geleden

De borstvoeding of kunstvoeding blijft tot een jaar de hoofdvoeding en vast voedsel bijvoedsel. Naar 2 melkvoedingen is dan wel erg weinig! Tot een jaar hebben ze echt nog melkvoedingen nodig! Onze dochter draagt een romer en een lange mouwen pyjama onder haar winter slaapzak. Koelt nu zo snel af. Zij poepte ook toen ze minder warm gekleed was, nu niet meer!

18 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Aah goeie tip! Hij slaapt wel al in een dikke slaapzak en onder een deken.. ...
Waarom onder een deken? Als ze rollen en draaien is dat niet meer veilig. Verder idd wat anderen zeggen; kan komen door de kou en zou ook geen melk fles weg laten. Ze hebben die voedingstoffen écht nog nodig :-)

18 dagen geleden

Mijn zoontje poept ergens in de nacht, maar weet niet precies wanneer. In de ochtend is hij vrolijk aan het brabbelen ergens tussen 6 en 7 dus het kan ook zijn dat ie het dan pas doet 🙈. Volgens mij heb jij het over de laatste fles, maar deze hielden wij nog het langste in stand bij m'n eerste zoon voor het slapen gaan.

17 dagen geleden

Hier is meneer heel regelmatig en wordt elke dag rond 5.00 uur wakker om te poepen... is niet meer echt nacht, want voor hem begint dan de dag, in slaap krijgen is dan onmogelijk. Hier is het zeker niet de kou, ik heb geen idee hoe ik zijn poep moment kan verschuiven.

17 dagen geleden

Reactie op Carly90

Waarom onder een deken? Als ze rollen en draaien is dat niet meer veilig. ...
Omdat het anders te koud is. Hoef die discussie verder niet te voeren over veilig/niet veilig, wij hebben die keuze bewust gemaakt en staan er achter.

17 dagen geleden

Reactie op MyrtheDoorn

De borstvoeding of kunstvoeding blijft tot een jaar de hoofdvoeding en vast ...
Het voedingscentrum raad aan af te bouwen naar 2 flessen v.a. 10 maanden, mijn zoontje is ruim 9 maanden 🙈.

17 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Omdat het anders te koud is. Hoef die discussie verder niet te voeren over ...
Het was oprecht een vraag, geen verwijt. En met als aanvulling dat een deken niet veilig is. Maar je moet het zelf weten 😉

17 dagen geleden

Reactie op Carly90

Het was oprecht een vraag, geen verwijt. En met als aanvulling dat een deke ...
Oke! Dan heb ik m verkeerd opgevat, sorry.

17 dagen geleden

Mocht het door de kou komen, wollen romper en legging onder pyjama werkt hier goed. Ook slaapt hij op een wollen onderlegger.

17 dagen geleden

Reactie op BBXJE

Mocht het door de kou komen, wollen romper en legging onder pyjama werkt hi ...
Ah ja, daar ga ik toch eens naar kijken voor de nacht! Dank je!

17 dagen geleden

Iemand tips voor een beetje betaalbare wollen rompers/pyjama's?

17 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Misschien via Vinted?

17 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Kringloop?

17 dagen geleden

Zoontje van 9 maanden poept ook bijna altijd in nacht en anders overdag in zijn slaap.