Hoi hoi moeders ik en mijn dochter slapen al 4 maanden samen in bed, dit is begonnen tijdens een slaapregressie en omdat het voor ons beide beviel heb ik het zo gelaten. Nu vanacht ging ze voor het eerst op ontdekking in bed… ik ben 4 keer wakker geworden van het feit dat ze BIJNA uit bed kroop/viel… nu moet ik haar dus wel weer in haar eigen bed leggen. Dit is echter niet te doen. Ze werd namelijk bij mij in bed al 15x per nacht huilend wakker voor een knuffel van me, zo kan ik dus al invullen wat er gebeurd als ze in haar eigen bed ligt… hebben jullie nog tips voor slaaptrainingen zonder laten uithuilen? Ik heb 4 maanden geleden de pick up put down methode geprobeerd en de ferber methode maar kwam uiteindelijk toch uit op het feit dat ze zichzelf hoe dan ook in slaap huilt.. ook heb ik geprobeerd er naast te gaan zitten en wachten tot ze slaapt maar ook dan huilt ze zichzelf in slaap, na 1,5 uur huilen! 😢 dit vind ik dus ook niks…
Hebben jullie misschien een goede tip om je kindje te laten slapen en ook doorslapen?