14 Reacties

2 jaar geleden

Jouw assistente heeft jou op tw茅茅 vlakken onjuiste informatie gegeven. Bij spontaan rectaal bloedverlies (zonder dat je ontlasting hebt gehad) hoor je hetzelfde dagdeel een afspraak bij je huisarts te krijgen. Dit geldt ook voor rectaal bloedverlies wanneer je bloedverdunners gebruikt.

2 jaar geleden

Reactie op Kleine Kameleon

Jouw assistente heeft jou op tw茅茅 vlakken onjuiste informatie gegeven. Bij ...
Oh en als de hoeveelheid groot is (meer dan een kopje), ook zonder dat je ontlasting hebt gehad, nog eerder.

2 jaar geleden

Pff wat vervelend zeg! Ik heb er wel eens last van en het bloed wel eens maar niet zoals jij omschrijft. Ik zou ook nogmaals tegen die huisarts assistent zeggen dat je een afspraak wil! Heb je daarnaast wel macrogol om de ontlasting soepel te houden? En tips hoe je moet poepen? (Qua houding, qua ontspanning, qua NIET persen etc?) (Plus alle huis tuin en keuken dingen als genoeg water drinken, genoeg bewegen, genoeg vezels). Hopelijk wel het snel iets beter!!

2 jaar geleden

Oh en als de hoeveelheid groot is (meer dan een kopje), ook zonder dat je o ...
ja klopt het is echt een heel kopje vol. Misschien wel meer. Ben ook wel bang voor bloedarmoede op een gegeven moment. in de nacht klapt het ook gewoon open. ik zal de huisarts nog maar eens bellen

2 jaar geleden

Reactie op moes1

Pff wat vervelend zeg! Ik heb er wel eens last van en het bloed wel eens m ...
kan ik dat gewoon kopen of moet dat via de arts ? tips zijn altijd welkom! ik neem echt de tijd. soms denk ik oow ik moet en lukt het niet en dan na 4 keer dat gevoel te hebben gehad toch nog eens proberen en dan komt het zonder druk te zetten. maarja dan klapt het weer en zit weer alles onder het bloed.

2 jaar geleden

Reactie op ilseeee

ja klopt het is echt een heel kopje vol. Misschien wel meer. Ben ook wel ba ...
Doen 鈽庯笍. Macrogol is alleen op recept verkrijgbaar. Maar laat even aan de arts of dat voor jou nu van toegevoegde waarde is (goed mogelijk, maar dit gaat het nu niet oplossen).

2 jaar geleden

Er zijn genoeg middelen om aambeien te verhelpen, en zeker als je bloedverdunners hebt. Je kringspier is een zuurstofarm gebied dus het geneest ook slechter dan bijvoorbeeld een wondje ergens anders op t lijf. Gewoon nogmaals bellen inderdaad en een afspraak inplannen.

2 jaar geleden

Geen ervaring met bloedverdunners maar voor aambeien hoef je je niet te schamen meid! Krijgt iedereen vroeg of laat wel last van馃槝

2 jaar geleden

En, nog gebeld? Ben benieuwd wat ze dit keer zeiden.

2 jaar geleden

nee nog niet gebeld. had gisteren een afspraak in het ziekenhuis. Gisteren ook toevallig nergens last meer van gehad. Wel weer met bloed wakker geworden. Dus ga zo alsnog bellen. ik laat je weten wat ze zeiden !

2 jaar geleden

nee nog niet gebeld. had gisteren een afspraak in het ziekenhuis. Gisteren ook toevallig nergens last meer van gehad. Wel weer met bloed wakker geworden. Dus ga zo alsnog bellen. ik laat je weten wat ze zeiden !

2 jaar geleden

9.45 naar de huisarts. deze assistente zei gelijk nee dat moet wel beoordeeld worden. voel me eindelijk gehoord! bedankt iedereen voor jullie reacties

2 jaar geleden

ik heb zalf gehad en zakjes. En omdat ik al flink wat bloed heb verloren ben ik zelf ook wel bang voor bloedarmoede en de huisarts vond het een goed idee om even bloed te prikken dus maandag zal ik vast de uitslag hebben

2 jaar geleden

Reactie op ilseeee

ik heb zalf gehad en zakjes. En omdat ik al flink wat bloed heb verloren be ...
Nou wel fijn dat je geholpen wordt zoals het hoort! 馃槉