16 Reacties

2 maanden geleden

Nou.. ik heb zelf niet zoveel zin 😂 maar dat komt ook mede doordat we nog steeds geen nacht hebben kunnen doorslapen dus ik vind slapen belangrijker 😆. Daarnaast vind ik mezelf ook totaal niet meer aantrekkelijk (heb ook echt nog bijna alle kilo's eraan zitten) en is mn vriend ook niet echt attent ofzo 🤪 maar hij laat wel weten dat hij behoeftes heeft. Hij moet maar ff pas op de plaats doen 🙈.

2 maanden geleden

Oh mijn eigen libido is echt helemaal verdwenen hoor. Ik ben ook moe. Slaapt nog niet door. Ik ben aan het afbouwen met borstvoeding dus hoop dat het dan allemaal weer een beetje terugkomt. @TS: vind het wel heel sneu voor je om te lezen. Heb je het gewoon al eens aan hem gevraagd? En vertelt dat jij wel behoefte hebt en gevraagd hoe het met zijn behoefte is?

2 maanden geleden

Hier juist heel veel afgevallen. Mijn man zegt wel eerlijk dat hij het niet echt heel fijn vind naakt te knuffelen of naakt te masseren. Dus knuffelen en masseren met kleding aan gelukkig heb ik het toch altijd koud. Overigens lijd soms sexs leven er verder niet aan. Dat is al sinds geboorte (dat het dan weer mocht) hetzelfde of zelfs beter geworden. Maaar.. en daar wil ik naartoe, wij praten. Of nouja ik trek alles uit hem.. ik vraag enorm veel. En ja hij was er eerst flink geïrriteerd door dat ik het deed. Maar ik snap nu dus dat hij knuffelen door de botten die hij voelt niet prettig vind. Opgelost dus met een trui of iets.

2 maanden geleden

Reactie op therealkeeks

Oh mijn eigen libido is echt helemaal verdwenen hoor. Ik ben ook moe. Slaap ...
Ik heb het gevraagd ja. Hij zegt dat het inderdaad is veranderd en hij minder knuffelig is enz. Hij is gewoon niet zo complimenteus zegt die zelf en hij geeft aan dat die mij wel ‘knap’ vind. Maar ik heb duidelijk gezegd en gevraagd waarom die dat dan niet uit, en dat ik dat niet voel. Hij zegt nooit eens zoals een ‘man’ is lijkt mij, lekker wijf of raakt mij aan op borsten of billen oid. Er is gewoon geen aanraking. Hij is vooral veel met z’n telefoon bezig. Ik krijg in ieder geval geen compliment of gevoel dat die mij aantrekkelijk vind. Enige wat ik laatst te horen kreeg was of m’n tepels groter zijn en m’n borsten kleiner. En ja, dat is zo, en ja ik ben daar zelf wel blij mee die kleinere borsten want had van mezelf een vrij grote cupmaat.. maar goed lang verhaal…..

2 maanden geleden

Hier is het 1x in de week. We zijn allebei moe haha🫣… maar als we het die ene keer doen voelt het ook fijn! We missen elkaar wel. Laten dit ook blijken door te knuffelen in bed, hand vasthouden, kusjes. Intimiteit is belangrijker geworden dan de seks zelf zeg maar☺️

2 maanden geleden

Hier is het ook veranderd. Bij mij was het steeds alsof er glasscherven in mijn kut zaten waardoor ik niet meer goed durf en mijn man ook bang is om mij pijn te doen. We slapen ook niet samen dus dat helpt ook niet echt mee. Laatste keer kan ik me niet eens meer herinneren 😅 Maar wat vervelend voor jou dat jouw man zich zo gedraagt richting jou.

2 maanden geleden

Mijn libido Is ook helemaal weg. Onze dochter is nu 7 maanden en het is pas 2 keer tussen ons gebeurt..

2 maanden geleden

Hier is het niet percee veranderd maar moeten het wel soms 'plannen'. Soms zien we elkaar best weinig door de drukte met 2 kindjes, ik soms avonddiensten, hij sporten en sociaal leven. Dan is het ongeveer 1x in de week. Ook hangt het erg van mijn cyclus af..eerste weken liefste vaker dan 1x in de week maar vooral laatste week voor mn menstruatie hoeft die niet eens in mn buurt te komen haha. We zijn al 15 jaar samen en vooral de jaren voordat ik zwanger raakte van de oudste waren niet fijn op seksueel gebied (zwanger worden duurde erg lang waardoor het echt een moeten werd) Dus eigenlijk is het nu alleen maar fijner geworden, alleen het plannen soms lastig.

2 maanden geleden

Bij ons is het de tweede dus de grote verandering was al vanaf de zwangerschap van de eerste. Nu heb ik alleen ook pijn aan mijn bekken, dus is vooral mijn libido echt onder 0. Terwijl ik altijd een hoog libido had. Ik voel mij denk ik zelf ook minder zeker over mij zelf. Nu alleen wel een grote maar, mijn man zijn libido is precies hetzelfde. Die vind mij nog net zo knap, kijkt niet naar andere vrouwen op social media en geeft mij nog steeds complimenten. Ik vind dat dus wel zorgelijk in je bericht. Bij ons komt het meer door moeheid en mijn bekkenproblemen.

2 maanden geleden

Reactie op ilseeee

Mijn libido Is ook helemaal weg. Onze dochter is nu 7 maanden en het is pas ...
Ohhh ik ben blij dat ik niet de enige ben... Wij kunnen het ook na 8 maanden nog op 2 handen tellen. Mijn partner raakt er gefrustreerd van, maar ik heb nul libido (geef ook nog borstvoeding) en het doet me onwijs pijn nog steeds.... Ik ben bang dat ik misschien toch bekken problemen heb.

2 maanden geleden

Reactie op Dianeberk

Ohhh ik ben blij dat ik niet de enige ben... Wij kunnen het ook na 8 maand ...
Klinkt vervelend, met je heupen. Misschien even bij fysio checken?

2 maanden geleden

Reactie op Dianeberk

Ohhh ik ben blij dat ik niet de enige ben... Wij kunnen het ook na 8 maand ...
Precies dit… heb hetzelfde 🥲

2 maanden geleden

Hier nog niet gebeurd en kleine is 7 maanden. Merk dat ik het zelf spannend vind en idd laag libido. Voel me er wel erg schuldig over want mijn vriend geeft duidelijk aan wel de behoefte hebben. Voelen jullie je schuldig?

2 maanden geleden

Reactie op lieke112233

Hier nog niet gebeurd en kleine is 7 maanden. Merk dat ik het zelf spannend ...
Ja zeker. Hij zegt dan ook dat dat niet hoeft, maar trekt zich vervolgens wel terug...

2 maanden geleden

Hier ook bijna geen libido en borstvoeding met nog veel nachtvoedingen. Ook slapen we vaak niet samen (maar ik met mijn zoontje. Soms m'n man erbij). We hebben echt een weg hierin moeten vinden door er veel over te praten. Hij wil wel, maar hij wil ook niks forceren. Hij miste vooral de intimiteit, dat is nu al een stuk beter dan eerst. We krijgen de avonden weer wat terug samen. Dan is het nog steeds weinig seks (ook op 2 handen te tellen), maar wel kussen, knuffelen en kletsen. Andere vormen van intimiteit dus. En ik help hem soms een handje ;). Hij is nu vooral blij dat we weer wat meer naar elkaar aan het groeien zijn, en ik ook. De rest komt denk ik vanzelf. Misschien pas als ik de borstvoeding ga afbouwen, maar dat is oké. @TS Vind het wel heel naar voor je hoe je vertelt dat je vriend doet. Je hebt er al weleens naar gevraagd zeg je. Maar heb je ook je eigen behoeften geuit? Wat jij graag van hem zou willen? Is eng, maar kan echt helpen. Mannen hebben duidelijkheid nodig :p en je voelt je ook beter als je kan uitleggen waar jij behoefte aan hebt, is mijn ervaring. Sterkte ermee!

2 maanden geleden

Reactie op lieke112233

Hier nog niet gebeurd en kleine is 7 maanden. Merk dat ik het zelf spannend ...
Beetje gek om te zeggen maar fijn dat ik niet de enige ben. Durf er niet over te praten met vriendinnen. Ons meisje is ook 7 maandjes en nog steeds niks. Overdag druk met de kleine en daarnaast geen behoefte. We praten er wel over en hij heeft liever dat ik mentaal en fysiek het wil, anders voelt het zo geforceerd.