9 Reacties
2 maanden geleden
Ik haal zelf meestal bij temu heb niks te klagen daar en bij het maattabel kan je zien welke maat het echt is
2 maanden geleden
Haal voor m’n tweeling heel vaak bij Shein. De kwaliteit is prima gaat eigenlijk nooit iets stuk bij mij! Haal natuurlijk ook wel de leuke dingetjes bij Nike en Tommy hilfiger etc alleen dan ben ik zo teleurgesteld dat ze er zo snel uit gegroeid zijn. Shein is natuurlijk een stukje goedkoper maar dan is het ook niet erg dat ze er snel uit uit gegroeid zijn!
2 maanden geleden
Reactie op Lisa Nap
Haal voor m’n tweeling heel vaak bij Shein. De kwaliteit is prima gaat eige ...
Ja precies ze groei zo snel en heb steeds merken kleding en tis maar even
2 maanden geleden
Heel eerlijk? Als je mee wilt werken aan kinderarbeid, uitbuiting en dwangarbeid van oeigoeren, plus bij wilt dragen aan het wereldwijde kleding overschot + ziekmakende stoffen aan je kind wilt geven, zou ik zeker bij Shein, Temu of Ali kopen.
Schrik je van deze woorden, check dan de aflevering van Arjen Lubach https://youtu.be/prO5mVH6dDQ?si=-4le3PPPsSXSf4dT
Goedkope en leuke kinderkleding kun je ook bij de Wibra, Zeeman, Kik of via Vinted bestellen. Je begrijpt, onze dochter wil ik ook leuk gekleed hebben, maar ik wil ook dat kinderen elders in de wereld het nog een beetje leuk hebben in het leven.
Amen en sorry voor m'n betoog 🙏
2 maanden geleden
Ik heb alles via Temu echt top kwaliteit en maten kloppen ook die ze daar aangeven☺️
2 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Ik heb alles via Temu echt top kwaliteit en maten kloppen ook die ze daar a ...
En ook was ik alles voor me kind het aankrijgt door de geur die altijd zit in kleding haha