6 Reacties
één maand geleden
Geen tips wel herkenning, ik weet ook nog niet zo goed wat ik er mee ga doen. Als het een fase is ga ik er met liefde doorheen met hem maar wil er inderdaad ook geen gewoonte van maken.
Aangezien tot nu toe alles vanzelf weer een keer over is gegaan blijf ik het voor nu denk ik gewoon even doen met hem lekker in bed nemen. Ik vind het zelf ergens ook wel gezellig 😋
één maand geleden
Ik zou voor de makkelijke weg kiezen en dit gewoon even doen. Onze dochter belandt veeeeel eerder bij ons in bed dan jullie zoontje. Ze zijn nog heel jong en zitten nu ook in een fase waarbij ze meer nabijheid nodig hebben. Als ik andere mama’s mag geloven die al oudere kindjes hebben om mij heen komt het uiteindelijk wel goed.
één maand geleden
Misschien niet bij jullie in bed nemen, maar gewoon troosten in eigen bedje ? Wij hebben dit gedaan en nu slaapt ze weer door. Alleen even doorpakken en heel vaak je bed uit... (wij durfde haar niet bij ons in bed te nemen. Ik vind dat doodeng, dus wij hadden eigenlijk geen andere oplossing dan dat).
één maand geleden
Hier ligt ze sinds zo’n 4 weken al ‘al’ vanaf 00:00 zoiets bij ons in bed. Ik vind m’n slaap op dit moment belangrijker en moet ook normaal kunnen functioneren op werk dus momenteel ‘werkt’ dit voor ons het beste. Geen idee of het vanzelf weer over gaat maar dat zien we dan wel weer