7 Reacties

2 maanden geleden

Dit had ik kunnen schrijven, ik zit echt exact in dezelfde situatie 😅 en als ik niet snel genoeg aanleg dan komt onze dochter van 3 ook s nachts de kamer in 🫣 dus geen tips helaas, maar wel herkenning. Maar wel benieuwd naar de tips. Ik heb snachts wel eens geprobeerd alleen vast te houden ipv voeden maar als dat dan na 3 keer niet lukt kies ik echt al snel voor de weg van de misnte weerstand aka de borst…

2 maanden geleden

Volg…

2 maanden geleden

Dit heb ik precies zo… echt lastig. Niet de borst geven wordt ook niet geaccepteerd (na 20 min. geef ik dan toch de borst).

2 maanden geleden

Slaaptrainingen heb je hier voor maar ik vrees dat je dan wel door de zure appel moet :( (hier overigens hetzelfde schuitje maar dan fles)

2 maanden geleden

Ik ga nog even door tot ze meer vast voedsel binnenkrijgt, vooral koolhydraten. Dan heeft ze waarschijnlijk geen honger meer in de nacht

2 maanden geleden

Reactie op visjesmoetenzwemmen

Slaaptrainingen heb je hier voor maar ik vrees dat je dan wel door de zure ...
Ja daar sta ik niet echt om te springen maar ik denk er wel over na. Ik wil alleen dan wel een soort van zeker zijn dat dat de juiste weg is. Ik denk dat het voor sommige kinderen wel werkt, maar wat als ik de situatie helemaal verkeerd inschat. Misschien heeft hij s nachts gewoon honger, of heeft hij echt behoefte aan nabijheid nodig en dan ontzeg ik hem dat...

2 maanden geleden

Reactie op Mylove9

Ik ga nog even door tot ze meer vast voedsel binnenkrijgt, vooral koolhydra ...
Ja qua eten probeer ik ook overdag meer te geven. Alleen eigenlijk ben ik al blij als er iets binnenkomt als het gaat om vast voedsel. Fruit daargelaten, daar eet hij graag er veel van. Hij krijgt overdag niet heel veel (alle) melk, omdat dit ook verdeeld is over de nacht. En ik probeer hem vaker aan te leggen, maar dan koppelt hij af of het komt er weer uit.