4 Reacties
één maand geleden
Je zegt na fles weer in eigen bedje in eigen kamer. Geef je dat flesje in dezelfde kamer in zo donker mogenlijk dat lukt?
Hier zowieso nog nooit doorgeslapen. Een enkele nacht soms. Maar als ik nacht voeding geef doe ik dat in zijn kamer. Die ik zo donker mogenlijk laat, na fles in mijn armen in slaap vallen en vaak slaapt hij dan nog wel door. Als ik teveel licht gebruik dan doet hij dit niet, als ik in onze kamer fles geef slaapt hij ook niet verder.
Zelf doe ik niet aan powernapjes van 15 min. Als hij moe is naar bed. Want hier werkt even kort slapen dus averechts en merk dat vooral snachts.
één maand geleden
Ik kijk nooit naar sprongen en slaapregressies en tot nu toe nog nooit last van gehad, behalve nu met 8 maanden. Hier wordt ze ook snachts wakker en blijft dan een gerust een uur lang brabbelen (en huilen als we weggaan). Flesje helpt bij ons ook niet, zijn we ook weer mee gestopt... ik denk toch echt slaapregressie en uitzitten. Hier is ze nu bijna 9 maanden en vannacht ging toevallig weer goed.
Wel zou ik die powernap tussen 7 en half 8 niet meer doen. Wij doen hem nog wel is, maar dan maximaal tot half 6, zodat ze om half 8 weer moe genoeg is om naar bed te gaan.