9 Reacties

vorig jaar

Puckababy

vorig jaar

Ik zweer bij de slaapzakken van Love to dream. Eerste zoontje ging daar het beste op en nu ook weer aangeschaft, maar dan de dikke voor in de winter.

vorig jaar

Bekijk Love To Dream™ inbakerslaapzak Swaddle Up™ Original WARM 2.5 TOG (16°C - 20°C) – White – Fase 1 small op: https://www.bol.com/nl/p/love-to-dream-inbakerslaapzak-swaddle-up-original-warm-2-5-tog-white-fase-1-small/9300000162910916?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

vorig jaar

Wij hebben de slaapzakken van de Hema . Ik krul de mouwtjes om en dan kan het prima. Is 50 tot 62.

vorig jaar

Wij hebben echter nog wel een lakentje met deken erover heen.. bij ons is het 17 graden op de kamer. 🫠

vorig jaar

Wij hebben een teddy slaapzakje van Bemini 0 tot 3 maanden. Kun je ook mee in de maxicosi.

vorig jaar

Bemini vind ik heel fijn voor de kleine. Daar is het gat voor het hoofdje klein zodat hij niet in de slaapzak zakt. Maat 0/3 maanden. Gebruik hem nu voor ons derde kindje weer en hij ziet er nog goed uit. Ook een handige rits aan de onderkant voor het verschonen.

vorig jaar

Ik heb de puckababy 0-6 maanden aangeschaft. Deze is niet dik, dus in het begin zal er een lakentje overheen moeten. Is ook voor de zomer fijn te gebruiken. Ik heb de slaapzak nog niet gebruikt nu, dus ben benieuwd, maar heb voor mijn zoontje wel de 6-2,5jaar 4 seizoenen slaapzakken van hun en vind ze echt heel fijn.

vorig jaar

Hema ❤️