Brood wordt wel gegeten maar duurt zooo lang haha! En ook nog beetje moeizaam. Ze eet nu twee keer vaste maaltijden op een dag. Sochtends wat fruit met wat plukjes brood en savonds gewoon warm eten. Maar ik zou graag tussen de middag fruit geven en dan sochtends wat anders. Iemand ideeen wat ik kan geven? Ik zat te denken aan pap maar dat moet met melk gemengd worden dus dat kan niet (ik geef bv, dit mengt slecht). Mogen ze bijv elke ochtend wat kwark ofz? Dank alvast voor het meedenken 馃檲 bijna 9 mnd oud trouwens
Ik geef olvarit tarwe en rogge, het wordt met borstvoeding soms wel wat dun dus dan doe ik er een extra schepje bij. Soms doe ik daar nog wat diepvrieskersen bij of warme appel. Verder heb ik ook wel eens yochurt gegeven, cracotte krijgt hij bij de opvang dus dat is ook nog een optie
Ik kolf fulltime en geef gewoon pap het word dik en daarna weer dun. Dan doe ik er nog wat pap bij. Hier lukt brood nog niet echt. Ochtend krijgt ze gewoon een fles gekolfte melk als ontbijt eigenlijk. Verder op de dag cracotte
Bij ons krijgt ze in de ochtend nog een fles (of pap)
Dan als tussendoortje alleen fruit
Als lunch brood en soms nog een beetje fles.
Je kan het in de ochtend toch gewoon bij fruit laten ?
Wij merken wel dat hoe vaker je brood oefent hoe sneller het gaat.