4 Reacties
vorige week
heel eerlijk? sinds mijn bevalling heb ik misschien 4 dagen gehad waarbij mijn dochter echt doorgeslapen heeft, tot op heden wordt zij meerdere keren per nacht wakker & vaak genoeg belandt ze bij ons in bed, het kan heel goed dat je kindje nu door een slaapregressie gaat, die heb je namelijk weer met 19/20 mnd. Ik hoop dat het maar een fase is, dat probeer ik mijzelf nogsteeds te herinneren.. bij ons helpt het om haar bij ons in bed te leggen, voor de rest heb ik van alles geprobeerd maar zonder succes. heel veel succes met de laatste loodjes mama 😘
vorige week
Onze is met 19 maanden ook heel slecht gaan slapen, daarna ziek geworden en terug naar eigen bed was een heel karwei. Inmiddels daarop paar nachten voet stijf gehouden, knuffelen en troosten maar niet zijn kamertje uit (denk dat we dan zeker een uur bezig geweest zijn per keer), en uiteindelijk is in eigen bed slapen weer prima. Echter wordt hij nog wel bijna standaard nu in de nacht wakker en moet getroost worden, wat we daaraan kunnen doen weten we ook nog niet echt.. onze regressie duurt nu toch ook een maand of 2/3.. en eind lijkt nog niet per se in zicht.