8 Reacties

3 dagen geleden

Ja al 2 weken hier. Ik ben blij als er 2 flessen op een dag ingaan en wat stukjes brood. Daarvoor gaf ik hem 5x210, een boterham, fruithapje en savonds groentehapje. Geen idee waarom hij niks meer wilt haha

3 dagen geleden

Hier dronk ze 650moedermelk.. 200gr groente 200gr fruit en nog pap zat daar in van die 650cc . Paar stukjes brood. En nu amper de helft. Wel ziek geweest.

3 dagen geleden

Ja, heel herkenbaar. Beetje ziek geweest maar ook daarna is het blijven hangen. Ik heb gedacht aan keelpijn, oorpijn of anders doorkomende tandjes. Ik gok nu op dat laatste. Ze kreeg vanmiddag verhoging, dat zal er ook wel bij horen. Specifieke dingen eet ze wel, zoals glad gepureerd fruit en het liefst koud.

3 dagen geleden

Ah voor sommige van jullie redelijk te verklaren ivm ziek. Hier niet ziek of doorkomende tandjes. Zou dit een sprongetje zijn?

3 dagen geleden

Reactie op jolijn1608

Ja al 2 weken hier. Ik ben blij als er 2 flessen op een dag ingaan en wat s ...
Wij gaven precies hetzelfde!

3 dagen geleden

Hoeveel eet en drinkt ze op een dag nu

3 dagen geleden

Zelfde hier sinds deze week! Hij drinkt van de 180 ml vaak maar 120 en eet ook niet echt zn broodjes en fruitjes op

2 dagen geleden

Ja wij hebben die periode ook. Ging weer beter alleen door ziek zijn nu weer minder. Gaat op en af helaas