5 Reacties

vorige maand

Dat je kindje wakker wordt betekend niet perce dat het honger heeft. Het kan zijn: - te warm - te koud Of gewoon gewenning. Als je kindje overdag gewoon 500 ml drinkt en daarnaast gewoon genoeg vaste voeding eet en water ofzo drinkt. Heb je grote kans dat het gewoon gewenning is. Als het bovenstaande klopt en je wilt er vanaf. Laat je kindje dat snachts mopperen of geef een klein beetje water ofzo. Je kindje is gewend aan de fles snachts dus wordt daar automatisch voor wakker, soort ingebouwde klok. Door je kindje te laten mopperen/huilen grote kans dat je kindje weer in slaap valt en de ingebouwde klok verdwijnt. Hier was het pittig maar na een week was het voorbij en mijn dochter slaapt van 18.30/19:00 tot de volgende ochtend 8:00. Dat je je kindje laat mopperen betekent niet dat je er niet heen kan hé. Je kan water proberen of een speen als je kindje deze gebruikt.

vorige maand

Reactie op Baby-2021|

Dat je kindje wakker wordt betekend niet perce dat het honger heeft. Het ...
Met 500ml bedoel je de poedermelk ? Volg even omdat ik hier er nog 2x uit moet voor een fles. Maar hier wilt hij overdag absoluut geen fles drinken altijd hele lastige drinker geweest overdag. Zowel in begin met bv als daarna met fles.

vorige maand

Reactie op Baby-2021|

Dat je kindje wakker wordt betekend niet perce dat het honger heeft. Het ...
Ik denk idd ook dat het gewenning is. Maar ze schreeuwt echt hard en staat in dr bedje. Ze kan echt lang wakker blijven en dat volhouden. Water vind ze heerlijk dat heeft niet geholpen helaas…

vorige maand

Reactie op DaphneWB

Met 500ml bedoel je de poedermelk ? Volg even omdat ik hier er nog 2x uit m ...
Onze zoon drinkt overdag ook niet goed de fles (water wel overigens). Wat ik nu doe is de fles aanbieden voor zijn slaapjes, dus in de slaapkamer zonder afleiding en beetje donker. Misschien dat dit helpt?

vorige maand

Reactie op estelerr_

Onze zoon drinkt overdag ook niet goed de fles (water wel overigens). Wat i ...
Hier idd water ook. Drinkt zo 2 bekers leeg op een dag. Pakt zijn rietjes beker tijdens spelen ook zelf. Nee helaas werkt dat ook niet, het is denk ik toch nog te licht dan. Savonds met fles geven moet licht ook uit. Gelukkig is het dan wel donker genoeg. Soms sochtends als hij al even wakker is en hij zo stil is geweest dat ik hem niet gehoord heb lukt zelfs de ochtend fles niet. Hij heeft echt het geduld niet om rustig te liggen voor de fles, en als hij ook maar iets kan zien dan drinkt hij niet meer. Heb echt van alles geprobeerd. Muts over zijn ogen, bv doek. Maar nu met die grijpgrage handjes werkt dat zeker niet meer.