5 Reacties

2 jaar geleden

Volgens mij kan dit wijzen op een (koemelk) allergie. Of ben je van voeding veranderd? Hoe is ze verder? Ik zou hier zelf wel de HAP voor bellen en navraag doen wat dit kan zijn. Zou me niet lekker zitten. Mijn oudere dochter had eens bloed bij haar ontlasting en toen heb ik ook de HAP gebeld, maar dit wad echt een klein plasje bloed.. en bleek irritatie te zijn vanbinnen. Het moest binnen een X aantal dagen over zijn. Maar hij voelde wel haar buikje en checkte wat dingetjes.

2 jaar geleden

Geen idee wat het is maar ik zou zeker zelf direct de huisartsenpost bellen. Beter keertje te vaak bellen. Misschien is het niks maar dan hebben ze alles nagekeken 😘

2 jaar geleden

Geen idee wat het is maar ik zou zeker zelf direct de huisartsenpost bellen ...
Ik heb net gebeld en via camera foto’s van de ontlasting laten zien en mijn dochter. Voor nu maken ze zich geen zorgen. Goed in de gaten houden of ze geen koorts krijgt. Ze is voor de rest lekker haar zelf gelukkig.

2 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Volgens mij kan dit wijzen op een (koemelk) allergie. Of ben je van voeding ...
Ik heb net gebeld en via camera foto’s van de ontlasting laten zien en mijn dochter. Voor nu maken ze zich geen zorgen. Goed in de gaten houden of ze geen koorts krijgt. Ze is voor de rest lekker haar zelf gelukkig.

2 jaar geleden

Mijn dochter had dit ook.. paar dagen achter elkaar en dan 1 luier met een beetje slijm en bloed. Ik moest het in de gaten houden van de huisarts. Het kan een allergie zijn maar hij dacht daar niet aan omdat wij zelf ook geen allergieën hebben en t maar 1x per dag zo'n luier was. Ik dacht eerst ook aan KMA maar ben niet anders gaan eten en t is nu helemaal over...🤷🏼‍♀️