7 Reacties

13 dagen geleden

"Snelle eter" moet het zijn 🙈

13 dagen geleden

Zou eens een andere fles proberen. Dr Brown flessen zijn top! Heb ik zelf bij beide kinderen gebruikt en hier doet ze een half uurtje erover. Ook voor de krampjes os die fijn

13 dagen geleden

Ik zou inderdaad wat andere flessen proberen ? En anders het gaatje van de difrax speen klein beetje groter maken met een naaldje, zodat hij er wel iets uitkrijgt maar niet zo veel als bij een normale speen ? Onze meid is ook een gulzige drinker. Gebruikte tot nu (7 weken) de doseerspeen van difrax. Met 120ml deed ze er nu echt te lang over. Nu weer de normale speen en 3/4 keer pauze en boeren tussendoor. Bij dr brown flessen liet ze alles langs haar mondhoeken lopen, maar het is het proberen waard.

13 dagen geleden

Reactie op anoniem183

Zou eens een andere fles proberen. Dr Brown flessen zijn top! Heb ik zelf b ...
Ja zou ik ook proberen! En dan het prematuur speentje desnoods erop (deed ons zoontje, bv kindje, het goed op).

13 dagen geleden

Mijn zoontje had dit ook. Wij kregen als tip om een pauze in te lassen door de luier tussendoor te verschonen of hem op zijn zij te leggen en in zijligging de fles te geven. Vooral een techniek voor prematuren, maar werkte toen bij mijn zoontje wel goed. Uiteindelijk ging het vanzelf beter naarmate hij meer mocht drinken.

13 dagen geleden

Reactie op Britt1991

Mijn zoontje had dit ook. Wij kregen als tip om een pauze in te lassen door ...
Als ik nu even stop tussendoor wordt hij erg boos, hoe was dat bij jou? Misschien dat een luier verschonen tussendoor wel wat afleiding geeft, ik ga het eens proberen!!

12 dagen geleden

Ik zou en andere fles proberen, of een prematuur speen voor de fles kopen. Gaatje is kleiner daarvan.. en op de zij gaan voeden moeten ze wat meer moeite doen en loopt het niet recht de keel in.