14 Reacties
één maand geleden
Ik volg even, vind deze leeftijd best lastig! Het lijkt wel dat ze alleen interesse in de dingen heeft die ze niet mag😂
één maand geleden
Ik heb een loopwagen van little dutch die goed gebruikt wordt. En de activiteitenkubus wordt ook nog steeds veel gebruikt.
Verder vind ik het soms ook lastig, ik onderneem veel. Kinderboerderij, zwemmen, dierentuin. En boekjes lezen en laten kruipen, lopen, alles bekijken in en huis. Wandelen.
één maand geleden
Activiteitenkubus, zo’n kleurenringpyramide, houten piano, rammelaars in alle soorten en maten van zijn eigen speelgoed.
Maar hij heeft vooral interesse in speelgoed van zijn broer, auto’s van alle soorten en maten, dingen die rollen bewegen. De robotstofzuiger kruipt hij ook graag achteraan. Knisperende dingen, plastic tassen. Boekjes met gezichten.
één maand geleden
Bekijk VTech 2 in 1 Baby Walker - Loopwagen Baby - Educatief Baby Speelgoed - Licht & Geluidseffecten - Nederlands Gesproken Speelgoed - Cadeau - 9 tot 36 Maanden op: https://www.bol.com/nl/p/vtech-2-in-1-baby-walker-loopwagen-baby-educatief-baby-speelgoed-licht-geluidseffecten-nederlands-gesproken-speelgoed-cadeau-9-tot-36-maanden/9200000107825789?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ons leergierig kindje is uuuren zoet met de knopjes van deze baby walker. Het ding ligt dus gewoon plat hij loopt er niet mee en hij vindt het geweldig.
één maand geleden
Reactie op Yvonne1989
Ik volg even, vind deze leeftijd best lastig! Het lijkt wel dat ze alleen i ...
Hahah, zo herkenbaar
één maand geleden
Reactie op visjesmoetenzwemmen
Bekijk VTech 2 in 1 Baby Walker - Loopwagen Baby - Educatief Baby Speelgoed ...
Wij hebben deze ook en die van ons is er alweer op uitgekeken. Het enige wat ze leuk lijkt te vinden is het deurtje wat open en dicht kan 😂
Wel echt een leuke loopwagen!!
12 dagen geleden
Je kunt ook naar de Lovevery playkits kijken. Kopen of bijvoorbeeld huren bij SpeelLokaal Apeldoorn (ze verzenden ook).