14 Reacties

één maand geleden

Ik volg even, vind deze leeftijd best lastig! Het lijkt wel dat ze alleen interesse in de dingen heeft die ze niet mag😂

één maand geleden

Ik heb een loopwagen van little dutch die goed gebruikt wordt. En de activiteitenkubus wordt ook nog steeds veel gebruikt. Verder vind ik het soms ook lastig, ik onderneem veel. Kinderboerderij, zwemmen, dierentuin. En boekjes lezen en laten kruipen, lopen, alles bekijken in en huis. Wandelen.

één maand geleden

Ik volg ook even. Ons zoontje is ook toe aan nieuwe dingen

één maand geleden

Activiteitenkubus, zo’n kleurenringpyramide, houten piano, rammelaars in alle soorten en maten van zijn eigen speelgoed. Maar hij heeft vooral interesse in speelgoed van zijn broer, auto’s van alle soorten en maten, dingen die rollen bewegen. De robotstofzuiger kruipt hij ook graag achteraan. Knisperende dingen, plastic tassen. Boekjes met gezichten.

één maand geleden

Bekijk VTech 2 in 1 Baby Walker - Loopwagen Baby - Educatief Baby Speelgoed - Licht & Geluidseffecten - Nederlands Gesproken Speelgoed - Cadeau - 9 tot 36 Maanden op: https://www.bol.com/nl/p/vtech-2-in-1-baby-walker-loopwagen-baby-educatief-baby-speelgoed-licht-geluidseffecten-nederlands-gesproken-speelgoed-cadeau-9-tot-36-maanden/9200000107825789?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ons leergierig kindje is uuuren zoet met de knopjes van deze baby walker. Het ding ligt dus gewoon plat hij loopt er niet mee en hij vindt het geweldig.

één maand geleden

Reactie op Yvonne1989

Ik volg even, vind deze leeftijd best lastig! Het lijkt wel dat ze alleen i ...
Hahah, zo herkenbaar

één maand geleden

Ik zit te denken om foam blokken te halen waar hij op kan klimmen binnenkort!

één maand geleden

Reactie op visjesmoetenzwemmen

Bekijk VTech 2 in 1 Baby Walker - Loopwagen Baby - Educatief Baby Speelgoed ...
Wij hebben deze ook en die van ons is er alweer op uitgekeken. Het enige wat ze leuk lijkt te vinden is het deurtje wat open en dicht kan 😂 Wel echt een leuke loopwagen!!

één maand geleden

Onze dochter vindt alles leuk wat juist geen speelgoed is: van afstandsbedieningen tot stuifzuiger, viltjes, etensbak van de hond, veters, planten etc 😂 Dus ik lees graag mee wat anderen als tips hebben!

24 dagen geleden

De Sin had zintuigblokken / sensorische blokken in de zak gestopt, groot succes. Die kunnen in de mond, tegen elkaar slaan, of op de tafel/ grond, in en uit het doosje en maken verschillende geluidjes omdat er iets in zit.

12 dagen geleden

Je kunt ook naar de Lovevery playkits kijken. Kopen of bijvoorbeeld huren bij SpeelLokaal Apeldoorn (ze verzenden ook).

12 dagen geleden

Bij kruidvat hebben ze online setjes montessori speelgoed voor 30 euro! 0-6, 6-12 en 12-18 maanden. Mijn zoontje vindt de 6-12 nu helemaal geweldig! Ook doen activiteitenkubussen en duplo en pratende knuffels (bing en flop) het hier heeel goed

12 dagen geleden

Reactie op Ennnie

Bij kruidvat hebben ze online setjes montessori speelgoed voor 30 euro! 0-6 ...
Zijn uitverkocht :(

11 dagen geleden

Reactie op s19891

Zijn uitverkocht :(
Oooh dat is jammer! :(