33 Reacties

één maand geleden

Gister pittig regeldagje gehad 🥲 hoop vandaag beter. Veeel honger gister, veel huilen en weinig slapen overdag.

één maand geleden

Reactie op !nathaliee

Gister pittig regeldagje gehad 🥲 hoop vandaag beter. Veeel honger gister, ...
Dat had de mijne dus ook gisteren pff was zware dag hopelijk vandaag beter haha

één maand geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Dat had de mijne dus ook gisteren pff was zware dag hopelijk vandaag beter ...
Haha duimen. Is jou kindje ook 6 weken?

één maand geleden

Reactie op !nathaliee

Haha duimen. Is jou kindje ook 6 weken?
7weken en 1 dag hihi maar hij heeft wel is vaker regeldagen maar vond die van gister vrij heftig wat die normaal iets minder heeft

één maand geleden

Reactie op !nathaliee

Gister pittig regeldagje gehad 🥲 hoop vandaag beter. Veeel honger gister, ...
Dat is hier vandaag pff.. vanaf 7 uur vanochtend telkens korte slaapjes van 10 minuten.. veel honger en veel huilen. Hopelijk slaapt hij vannacht wel goed.

één maand geleden

Aangekomen in sprong 1, net nu ik ook belachelijk moe ben... heel de dag is ze al wakker ocharme, en ze is zo moe. Enkel korte slaapjes in mijn armen, zodra ze bedje raakt is ze weer klaar wakker... hopelijk kan ze vannacht wat rust inhalen....

één maand geleden

Reactie op Pink87

Aangekomen in sprong 1, net nu ik ook belachelijk moe ben... heel de dag is ...
Pff hier het zelfde. De hele avond ook alleen aan mn borst willen. Nu ligt ze eindelijk te slapen in de co-sleeper... Maar voor hoelang.🥺 Ik hoop ook voor jou een paar uurtjes 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

één maand geleden

Denk je eindelijk je lieve, rustige, makkelijke baby terug te hebben na (een week!) regeldagen te hebben gehad, komt sprong 1 binnen gevallen🥳 De arme schat heeft de hele dag niet geslapen en is klaarwakker, huilt tranen met tuiten, is niet te troosten en is even helemaal van slag! Mijn moeder hartje huilt het liefst de hele dag met hem mee🥺 Ik zou hem zooo graag willen troosten en willen zeggen dat het vanzelf weer overgaat! Nu ligt hij eindelijk in mijn armen te slapen, wat gun ik hem die slaap nu nog meer zeg, dan maar ten kosten van die van mij!

één maand geleden

Reactie op MTB24

Denk je eindelijk je lieve, rustige, makkelijke baby terug te hebben na (ee ...
Zo zielig hè 🥹😢 Ik dacht dat onze dame haar regeldagen en sprong 1 achter de rug had. Vandaag wederom ontroostbaar, nauwelijks slapen en vaker korte momenten aan de borst willen. Helemaal overprikkeld natuurlijk (en mama ook haha). Geen idee wat het vandaag was, misschien wel laatste slinger van sprong 1 of wederom een regeldagje. Niks van te zeggen.. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen (rond 21:00 pas) en heeft ze tot net toe geslapen. Net flesje gehad en hopelijk slaapt ze zo rustig verder 🙏🏼

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 7 weken en komt 's nachts weer ineens elke 3 uur voor voeding. Hoort dat ook bij een sprong? Lijkt overdag ook meer honger te hebben. Is nu al 2 dagen zo.

één maand geleden

Reactie op SPMx

Mijn zoontje is nu 7 weken en komt 's nachts weer ineens elke 3 uur voor vo ...
Volgens de oei ik groei app zit je rond de 7e week in sprong 2, dus het zou zomaar kunnen inderdaad!

één maand geleden

Reactie op MTB24

Volgens de oei ik groei app zit je rond de 7e week in sprong 2, dus het zou ...
Ja ik ben eerder bevallen (11 dagen), dus daar zou ik nog niet in moeten zitten dan, of kan het eerder?

één maand geleden

Reactie op SPMx

Ja ik ben eerder bevallen (11 dagen), dus daar zou ik nog niet in moeten zi ...
De uitgerekende datum is waar de sprongetjes op gebaseerd worden. Dit omdat de mentale ontwikkeling in principe ‘af’ is met 40 weken. Kindjes die eerder geboren worden die lopen dus nog ietsjes achter, maar lopen uiteindelijk gelijk op met een kindje dat te laat geboren is☺️