9 Reacties

15 dagen geleden

Hebben wij momenteel ook last van!

15 dagen geleden

Hier zit hij sinds gisteren in sprong 2 volgens de app. Het enige wat ik merk is snel weer willen eten, zit net 2,5 uur tussen telkens..

15 dagen geleden

Wij merken het ook vooral met het slapen. Ook veel armen zwaaien, geluiden maken sinds paar dagen. Daarvoor sliep ze snachts van voeding tot voeding in haar co sleeper, nu komt ze vaak tussendoor al bij ons in bed aangezien ze dan wakker wordt door dr armen en begint te huilen. Ze slaapt veel rustiger bij mij in mn armen. Twijfel tussen gaan inbakeren in puckababy slaapzak of nog even doorzetten en de sprong afwachten en hopen dat het weer beter wordt

15 dagen geleden

Reactie op 1014

Wij merken het ook vooral met het slapen. Ook veel armen zwaaien, geluiden ...
Ja hier ook zo'n onrustige slaper sinds gisteravond.. apart he? Hoop dat het door de sprong komt en weer over gaat 😅

15 dagen geleden

Zoon van 6.5 week maar twijfel of hij ook in de sprong zit. Alleen maar huilen, alleen slapen op mij, niet in slaap te krijgen en zo alert wakker, zelfs na 1 uur wandelen in de kinderwagen en net weigerde hij de borst. Keihard huilen en steeds zn hoofd weg trekken en niet willen aanhappen, nou mama dus ook keihard huilen.. uiteindelijk maar gekolfde melk gegeven. Mag hopen dat dit de sprong is anders hou ik echt mn hart vast

15 dagen geleden

Ik moet ook nog officieel 7 dagen voor sprong 2 maar hier ook meer aanhankelijk/ 2,5 uur tussen de voeding en heel alert

15 dagen geleden

Zo herkenbaar! Kleine is normaal binnen paar seconden in slaap als ik met haar in de wandelwagen loop of na goede voeding. Opeens was dat helemaal anders.

15 dagen geleden

Heel herkenbaar! Onze dochter is sinds afgelopen dinsdag 6 weken. Vanaf vorige week donderdag is ze vaak savonds aan het clusteren, deed ze daarvoor niet en sinds afgelopen maandag valt ze savonds heel moeilijk in slaap. Ze moet echt bij/op ons in slaap vallen en dan kunnen we haar pas in haar diepe slaap overleggen naar de cosleeper. Overdag ook meer korte slaapjes en maar 1- 1,5 uur tussen de voedingen, wat eerst 1,5-2 uur was. Ben heel benieuwd of we binnenkort dan ook die nieuwe ontwikkelingen gaan terugzien 😊

10 dagen geleden

Mijn zoon moet nog 4 dagen tot sprong 2 maar was gisteren heel onrustig. Hij is bijna de hele dag wakker geweest terwijl het een goed slaper is normaal. Ik heb om het uur of om de 2 moeten voeden. Hij bleef maar vragen om voeding. Vannacht hadden we voor het eerst een echt slechte nacht. Van half 1 tot 4 met hem bezig geweest. Hij kon niet meer in slaap komen. Bij de derde keer aanleggen vond hij rust en viel in slaap. Hopen dat het nu al voorbij is. Geen idee hoelang een sprong duurt, vorige duurde maar een dagje