14 Reacties

één maand geleden

Ik volg, tot op heden vind ik dat alles wel mee viel moet ik zeggen. Van de sprongetjes maar milde vormen vernomen en de 4 maanden slaapregressie lag ze nog bij ons op de kamer, dus als ze wakker was deed ik speentje erin als ik haar hoorde en ging ik weer verder slapen tot ik haar weer hoorde. Ze huilt nooit, dus geen huilbuien ofzo gehad

één maand geleden

Veel huilen afgelopen 2 dagen. Ik mag absoluut niet weglopen anders is het echt drama. Snachts mopperd ze ook wel veel meer. En eten gaat wat moeilijker. Blij als we er weer uit zijn straks haha.

één maand geleden

Dutjes zijn rommeliger, we hadden het een soort ritme met 3 dutjes, nu wil hij er vaak nog maar 2, maar is dan wakker vanaf 13.00 tot 18.00 en stort dan in. Hij wordt nu ook af en toe s nachts weer een langere periode wakker achter elkaar. Hij ontwikkelt zich wel super snel.

één maand geleden

Overdag mopperen en soms zelfs krijsen als hij moet slapen, terwijl hij ontzettend moe is. Het 3e dutje weigert hij nu sowieso. Tussen 18 u en 19u is hij dan niet te genieten, erg veel mopperen. Snachts nu ook om 3 u alweer 3 dagen krijsend wakker en lastig rustig en weer in slaap te krijgen, alleen als hij bij ons in bed ligt en we hem vasthouden wordt hij weer rustig..

één maand geleden

Heb gelukkig nooit wat gemerkt van sprongetjes etc maar van deze wel, en vind het erg pittig! 🥲 totaal niet willen slapen overdag, zodra ik hem in bed leg is het echt hard huilen, in slaap wiegen helpt niet, white noise niet, wandelwagen niet hij weigert overdag gewoon echt om te slapen, waardoor hij dus overdag veel huilt. Savonds slaapt hij tot nu toe redelijk, alleen word snachts huilend wakker. Kan niet wachten totdat het weer voorbij is 😜

één maand geleden

Hier ook. Voorheen kon ik hem makkelijk wakker weg leggen en viel hij zelf in slaap. Nu werkt dat niet meer en ‘‘s nachts ook drama 🙈 hopelijk heb ik snel mijn goeie slaper weer terug

één maand geleden

Hier ineens weer om 5u wakker terwijl we daar na een maand net uit waren 😓

één maand geleden

Reactie op Swoertman

Hier ineens weer om 5u wakker terwijl we daar na een maand net uit waren 😓 ...
Hier was het ook 5 uur. Gister was hij van half 3 tot half 5 wakker.... 😴

één maand geleden

Reactie op anneke1121

Hier was het ook 5 uur. Gister was hij van half 3 tot half 5 wakker.... 😴
Pfff pittig he. Dat zijn hier ook de varianten: of vroeg wakker of midden in de nacht 1,5-2u wakker..

één maand geleden

Sprong 6 is echt heftig hier.. van alle andere sprongetjes had hij een stuk minder last. Alsof alles nu in 1x komt (en al minimaal 2 weken blijft)😫 Ik ken mn kind totaal niet terug. Hij is normaal heel erg tevreden en makkelijk. Nu alleen maar zeuren, jengelen, krijsen en niks is goed. Hopelijk is hij snel weer de oude🙏🏼

één maand geleden

Drama snachts ineens. Wordt wakker om 01:00 in dr nacht daarvoor trouwens ook maar valt dan weer in slaap. Maar na 1 uur niet meer slapen, huilen huilen, krijg hem niet meer rustig ook niet met n flesje. Uiteindelijk na 2 uur beneden te hebben gezeten( waar hij helemaal vrolijk speelt) lukt t weer om even te slapen. Om vervolgens weer rond half 6 wakker te worden. Ik vermoed een sprongetje dan.

één maand geleden

En overdag slaapt hij helemaal niet meer Eerder sliep hij echt goed en veel. Vandaag was hij wakker van half 11 smorgens tot 19 uur savonds. Kreeg hem met geen mogelijkheid in slaap

één maand geleden

Hier overdag ook met geen mogelijkheid in slaap te krijgen. En als het lukt is hij na 30 min weer wakker. Sprong 6 zou net over moeten zijn dus ik vermoed de 8 maand slaapregressie

één maand geleden

Reactie op cinlee89

Overdag mopperen en soms zelfs krijsen als hij moet slapen, terwijl hij ont ...
Hier momenteel het zelfde. Bij ons in bed is er niets aan het hand, maar in eigen bed.. schreeuwt hij moord in brand.. dan maar even stapje terug. Straks als dit allemaal voorbij is ( ziek/ sprongetje / slaapregressie) gaan we wel weer naar zijn eigen kamer.