14 Reacties

21 dagen geleden

Bij kruidvat zit er al zo'n randje in! Wij hebben tot nu toe nog geen enorme ongelukken gehad.

21 dagen geleden

Wij gebruiken vouwluiers (prefolds) en overbroekjes van Buttons. Eigenlijk nooit ongelukjes met poep gehad. Wel eens dat ons zoontje doorlekt als we zelf het overbroekje niet goed hebben aan gedaan. We zijn zo tevreden over de wasbare luiers! M'n man was eerst sceptisch en uiteindelijk nog het meest enthousiast. Het werkt super makkelijk, de luiers stinken niet (vinden wij wel van de wegwerp), goedkoper en het is duurzaam.

21 dagen geleden

Welke maat luiers gebruik je? Misschien kun je een grotere maat proberen. Wel goed strak dicht plakken 😉

21 dagen geleden

Bij ons lekte het door bij een te kleine maat. Vanaf dat we één maat groter zijn gaan gebruiken heeft hij niet meer doorgelekt. Zelf gebruik ik de luiers van de Jumbo.

21 dagen geleden

Wij gebruiken de pampers harmonie luiers. Bevallen heel goed! En inderdaad niet te klein, liever een maatje groter!

18 dagen geleden

Ik heb wasbare luiers, en in de afgelopen 8 weken nog niet een keer alles moeten verschonen ivm spuitluiers of doorgelekt zijn van urine

18 dagen geleden

Heb nog nooit spuit luier gehad ik gebruik Kruidvat luiers!

17 dagen geleden

Wasbare luiers en ook nog geen een keer gehad dat er iets buiten de luiers zat! Check billenboetiek.nl :) wij hebben tweedelig systeem.

17 dagen geleden

Ik gebruik de luiers van de etos vind ze echt top! Me dochtertje is nu 7 weken en bij deze luiers niet door gelekt.

17 dagen geleden

Reactie op ttromm

Wasbare luiers en ook nog geen een keer gehad dat er iets buiten de luiers ...
Fijne site met goede uitleg. Wat ik me nog afvraag, zijn/worden die luiers niet heel dik? Past dit goed onder een romper/kleding?

17 dagen geleden

Wij gebruiken nu nog Kruidvat luiers totdat de billetjes dik genoeg zijn, dan pak ik de wasbare luiers weer van zolder. Hebben we bij mijn eerste dochter ook gebruikt en inderdaad bijna geen spuit luiers. Ik heb de tots bots (maat 2). Moet zeggen dat de Kruidvat luiers verder goed bevallen, de meeste ongelukjes gebeuren tijdens het verschonen omdat ze een handje heeft van poepen op het moment dat de luier open gaat 😂

17 dagen geleden

Hier ook spuitluiers en wij gebruiken pampers premium protection. Alles blijft netjes binnen.

17 dagen geleden

Reactie op dev1990

Fijne site met goede uitleg. Wat ik me nog afvraag, zijn/worden die luiers ...
Ja ze zijn dikker dan een normale luier maar bij ons passen de gewone maatjes er wel overheen! En anders doen we de broek een maatje groter of van een ander materiaal (bijv wol rekt goed). Tot nu toe heeft ie alle kleren gewoon aangekund, ookal was het echt 'luier waar ga je met mn baby heen' de eerste weken 😅

16 dagen geleden

Wij gebruiken nog steeds Kruidvat newborn luiers (1). Paar keer spuitluiers gehad maar alles blijft netjes binnen.