5 Reacties

2 jaar geleden

Minder beweging is altijd bellen! Maakt niet uit of het evt een voorteken zou zijn. Ik heb trouwens wel gelezen dat dat onzin schijnt..

2 jaar geleden

Reactie op Imkebb

Minder beweging is altijd bellen! Maakt niet uit of het evt een voorteken z ...
Heyy is iets minder dan normaal. Maar dat is ook normaal met 38 weken. Het zijn lichte bewegingen maar nog wel genoeg. Meer dan 20 per dag dus maak me niet zo zorgen. Het is alleen minder druk een lange tijd waren de schoppen echt heel heftig en langdurig. En dat heb ik ook besproken met de gynocoloog die heeft gezegt dat hoe veder je bent hoe rustiger het wordt maar dat wel belangrijk is als je de kleine minstenst 10x voelt. Is nu een stukje rustiger wat mag met 38 weken. Verbaaste me vooral dat de harde buiken weg zijn en dat ik die niet meer heb gehad vandaag. En gerommel van pijnen is ook weg...

2 jaar geleden

Ik herken het wel. Ben nu 39,5 week. Vooral in de ochtend en vroege middag is hij rustiger. Maar mijn vriend kan nog steeds de hartslag horen door zijn oor op mijn buik te leggen en de baby reageert ook vrijwel meteen op bewegingen. Wel minder krachtig, maar meer schuivend en door bijv. een voet of zijn billen ineens hard tegen mijn buikwand te drukken. Maak me er verder ook niet druk om omdat ik hem voldoende voel, maar het verschil met een week geleden valt wel op. De harde buiken zijn bij mij ook de ene dag meer aanwezig als de andere.. we wachten het maar af 馃槉

2 jaar geleden

Ik ben gister bevallen en ik merkte het tegenover gestelde mijn kindje werd heel druk . Wat wel gebeurde is dat ik de hele zwangerschap een lage bloeddruk had En ineens schoot die omhoog Naar de vk gegaan en ze zij misschien een teken dat hij eraan komt Die zelfde avond is mijn bevalling begonnen en in de nacht van 8 op.9 maart bevallen

2 jaar geleden

Ik had op 39+6 en 40+0 opeens minder harde buiken en voelde ook veel minder en minder vaak beweging. Daarom extra controle gehad bij de verloskundige en doorgestuurd naar het ziekenhuis. Eerste dag (40+0) 45 min aan de CTG gelegen en daarna groeiecho gehad. 40+1 nog 30 minuten ctg. Alles was goed, zat wel richting de ondergrens van de hoeveelheid vruchtwater maar niks zorgwekkend. Uiteindelijk met 40+5 bevallen.