9 Reacties

2 jaar geleden

Stokke tripp Trapp. Daarna ook nog goed weer te verkopen

2 jaar geleden

Ik heb zelf bij de eerste een stokke tripp trapp gehad met mijn babyshower en er veel plezier van. Nu bij de tweede weer een stokke tripp trapp bij mijn babyshower gekregen!

2 jaar geleden

Wij hebben de stokke Tripp Trapp en dan de Newborn set erbij

2 jaar geleden

Wij hebben de stokke steps. Ik vond de triptrap vroeger zelf heel vervelend om op te zitten, dus om die reden wilde ik deze niet. Nu hebben we de newbornset erbij gekregen. Lijkt me handig als we gaan eten met zijn allen

2 jaar geleden

Wij hebben de giraffe. En super blij mee! In het begin was het idd even wennen aan die uitstekende poten, maar dat went vanzelf en dan loop je eromheen. Wij vinden de giraffe ook veel mooier dan alle andere kinderstoelen.

2 jaar geleden

Wij hebben de Giraffe voor onze oudste en ook voor deze baby besteld. Erg blij mee! Idd wel wennen aan de uitstekende poten, maar hij is heel gemakkelijk op maat te stellen voor je kind zonder dat er aan gesleuteld moet worden. We hebben de Newborn set en de wipstoel er nu bij

2 jaar geleden

Stokke trip trapp hier.

2 jaar geleden

Wij hebben de Deryan kinderstoel, incl. babyopzet. We vonden hem mooi en een stuk vriendelijker qua prijs. We wilden eerst namelijk ook de Bugaboo Giraffe. Babyopzet kan plat, alles is wasbaar, wieltjes onder achterpoten en zit degelijk in elkaar.

2 jaar geleden

Team Stokke TrippTrapp hier! Zelf vroeger jaren lang plezier van gehad, ook mijn ouders waren (zijn) kei enthousiast. Dus zonder twijfel er een, met newborn set, aangeschaft.