26 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben 2 jaar geleden met ons eerste kindje de tripp trapp helemaal compleet compleet gekocht met alle sets en veel gebruikt. Nu ik zwanger ben willen we nog een tripp trapp erbij kopen maar dan alleen de stoel omdat we de rest nog hebben. Wij vinden het een super fijne stoel en onze dochter zit er graag in. Een vriendin van mij heeft een dochter van 6 en die zit er nog steeds op dus je kan hem echt heel lang gebruiken.

2 jaar geleden

Wij gaan voor een Tripp Trapp (krijgen die van m’n ouders). M’n zus heeft twee kindjes en beiden hebben een Tripp Trapp. Het is echt een hele fijne stoel! De oudste is nu vier en die vindt het nog steeds heel fijn. Je klimt er zo makkelijk zelf in en uit. En zelf kun je er ook prima even op zitten! Wij hebben via Marktplaats de Newborn set gekocht zodat de kleine in principe direct bij ons aan tafel kan.

2 jaar geleden

Wij hebben voor ons zoontje een TripTrap stoel. 2e hands zwart gepimpt gekocht (echt als nieuw) voor 100 eu. Ideale vond ik dat het voor baby, dreumes/peuter en kind nog gebruikt kan worden. Mega veel kussen setjes voor te koop ook.

2 jaar geleden

Wij hebben de bugaboo giraffe maar goed dat is in dezelfde prijsklasse als de stokje triptrap 😅. Gaan nu wel een 2e aanschaffen, gelukkig geen baby inzet er dan voor nodig want die hebben we al. Ons zoontje is nu 13 maanden en denk dat hij er nog wel heel lang in zal zitten. Maar goed ik heb ook vriendinnen die gewoon zo’n goedkope bij de Ikea hebben en zodra de kinderen in een normale stoel konden zitten de stoel weer weg gedaan. Beetje wat je zelf wilt, er zit ook nog heel veel tussenin natuurlijk. Weet niet of je veel aan dit bericht had maar dacht deel het even 🤣.

2 jaar geleden

Wij hebben een tripp Trapp voor ons zoontje van nu 1 jaar. Ik vind het echt een super stoel, eerst met de newbornset en nu met de babyset. Ik hoor ook van iedereen die hem heeft dat hij echt heel lang meegaat. Wij gaan voor onze tweede nog een tripp Trapp kopen!

2 jaar geleden

Ik dacht eerst voor de Tripp Trapp te gaan, maar ik vind die van kidsmill eigenlijk iets mooier en strakker qua design en ook nog wat goedkoper haha. Dus ik denk toch dat ik voor die ga uiteindelijk!

2 jaar geleden

Bij hebben een cybex kinderstoel. Iets duurder, maar in aanbieding gekocht en heel fijn met afstellen waardoor we m ook als 'gewone' stoel kunnen gebruiken bij bezoek oid. Hebben m nu dik 1 jaar in gebruik en nog steeds erg blij mee 😊

2 jaar geleden

Hier twee tripp traps en zo super blij mee! Vrienden van ons hebben de kidsmill variant, daar wilde wij eerst voor gaan. Maar zij waren absoluut niet blij met die stoel. Maken echt elke dag gebruik van deze stoelen!

2 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill. We gebruiken het eigenlijk nauwelijks, omdat onze dochter vooral eet aan haar eigen tafeltje (van de leertoren) Weet niet of ander merk ook dit nadeel heeft, maar je moet alle schroefjes loshalen wil je het voetenplankje bijv naar beneden doen. Ook vond ik het zelf lijp toen ze net met vaste hapjes begon, dat het plateutje die je vast kunt klikken, zo lastig weer los ging. Deze heb ik dus nooit vastgezet, voor het geval ze echt aan het stikken was dan kon ik haar er tenminste uitkrijgen.

2 jaar geleden

Hier een triptrap stoel voor onze 14 maand oude zoon.. eerst met kuipje gezellig aan tafel, en sinds hij kan zitten gewoon in de beugel. Wij zijn er heel blij mee.. hebben hem refurbished gekocht op gebruiktekinderstoelen.nl scheelt toch wat en leuke kleurtjes :) en denk beetje rond 6-8 jaar qua leeftijd gebruiken?

2 jaar geleden

Wij hebben een andere (denk ook goedkopere) geen idee welk merk maar die bevalt prima. dus het is niet per se zo dat duurder beter is in het geval van een kinderstoel in mijn optiek.

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Hier heb ik zeker wat aan. Ik twijfelde echt of je zo'n stoel lang nodig bent. Maar idd als je kindje een jaar of 4/5 is kan die ook mooi aan tafel zitten. In plaats van op de knietjes bijvoorbeeld.. Dankjewel allemaal. 🤩

2 jaar geleden

Wij hebben de Tripp Trapp en is echt een fijne stoel, vond het vooral gezellig dat mijn dochter toen ze heel klein was dus ookal bij ons aan tafel kon met de newborn set 🥰 Voor buiten en bij opa's/oma's hebben wij de Ikea kinderstoel en moet zeggen dat ik die ook erg fijn vind (is pas echt voor als ze zelf kunnen zitten)

2 jaar geleden

Wij hebben de Hauck alpha plus gekocht. Ons zoontjr is bijna 3 en zit er nog steeds met alle maaltijden op. Vergelijkbaar met de triptrap etc en stukken goedkoper😳

2 jaar geleden

Reactie op Km2020

Wij hebben de Hauck alpha plus gekocht. Ons zoontjr is bijna 3 en zit er no ...
Wat een goeie! Ik ga denk ik deze bestellen. Scheelt idd en ziet er vergelijkbaar uit. Dankjewel!

2 jaar geleden

Reactie op Romee29

Wat een goeie! Ik ga denk ik deze bestellen. Scheelt idd en ziet er vergeli ...
Geen dank! Het is zodra ze een beetje kunnen zitten wel handig om de tray erbij te kopen, die is soms in de aanbieding voor €33 meen ik. Wij hadden de set met wipper enz gekocht. Was ideaal in het begin. Veel plezier er mee!

2 jaar geleden

Wij hebben de tripp trapp. We hebben de oude van mijn zus gekregen en zelf opnieuw geverfd. Dat was wel luxe want nu hebben we de stoel praktisch gratis. Die stoelen zijn echt onverwoestbaar, ons zoontje is al het vierde kindje dat het gebruikt. Volgens mij is deze stoel uit 2007 of zo. Want mijn zus had de stoel weer overgenomen van een vriendin. Ben enorm fan! Eerst met het new born kuipje, echt ideaal. En later met de stoelverkleiner. Nu zit ons zoontje van twee er los op, hij kan er heel gemakkelijk zelf op en af klimmen. Ik denk dat we deze nog wel een paar jaar gebruiken. Mijn zus gebruikte de stoel tot de kinderen een jaar of zes waren. Wat ik er zo leuk aan vind is dat je kindje echt bij je aan tafel zit. Wij hebben er dan ook voor gekozen het aparte blad er niet bij te kopen. Vanaf het moment dat zoontje vaste voeding eet zit hij super gezellig bij ons aan tafel en nu bijna twee jaar later nog steeds 😊 We gaan voor de tweede ook eentje aanschaffen. Wel weer tweedehands, dat kan namelijk prima met deze stoelen.

2 jaar geleden

Wij hebben de Stokke steps met newborn zitje, vind dit echt een aanrader. Stoel groeit mee met je kind zeg maar. En ze zijn zo stevig ze kunnen bij meerdere kinderen evt gebruikt worden (jarenlang).

2 jaar geleden

Reactie op Romee29

Wat een goeie! Ik ga denk ik deze bestellen. Scheelt idd en ziet er vergeli ...
Ik heb de hauck bij vrienden gezien en zij vonden de tripp trapp wel echt een stuk steviger, dus zijn alsnog voor tripp trapp gegaan. Zelf hebben we al 1 gekregen destijds als kraamcadeau en krijgen nu een opknapper ter overname van vrienden.. Met een stokke van marktplaats en een likje verf kun je ook voordelig een fijne stoel hebben ☺️

2 jaar geleden

Wij hadden bij onze eerste een compleet nieuwe stoel, newborn set en babyzitje met tafelblad gekregen. Hij is nu 3,5 jaar en gebruikt de stoel nog steeds. Bij onze 2e hebben we alleen een 2e handse zwarte stokke stoel gekocht via mp met babyzitje, €80 euro en zag er uit als nieuw.