4 Reacties

19 uur geleden

Geen ervaring met stoppen in de ochtend, wel met de pijn in de zwangerschap. Schijnt dat dat in het 2e trimester beter wordt:) ik wil denk ik ook stoppen als ze 2 wordt maar wil haar tegelijkertijd ook volgen

19 uur geleden

Misschien gewoon s ochtends gelijk naar beneden gaan en ontbijten? Na verloop van tijd is de koppeling dan weg en wie weet gaat ze dan ook wel langer slapen.

18 uur geleden

Ik ben er in de ochtend mee gestopt omdat ik het idee had dat hij er juist vroeger door wakker werd. Kreeg hem er niet meer mee in slaap. Ben er toen in de ochtend in 1 keer mee gestopt, dat was 2 ochtenden flinke driftbuien. Maar nu krijg ik hem wel makkelijker in slaap door te zingen en wiegen. Merkte dat ik het heel moeilijk vond om het niet te geven in de ochtend, en nu hebben we een op schoot heen en weer wiegen en zingen momentje ervan gemaakt wat heel fijn is

17 uur geleden

Bij ons stopte het eerst in de avond, we merkten snel dat hij altijd lekker vol zat na avondeten en geen behoefte meer had aan bv. Ik ben trouwens ook zwanger geweest en hem nog tot hij 17 maanden oud werd gevoed. Vond het ook geen pretje 馃ズ ik raakte eind februari zwanger. Afgelopen zomer gaf hij zelf aan dat ie de ochtend ook niet meer wilde 馃ズ hij weigerde mijn borst en heb de dagen er na nog aangeboden maar nee het kwam er niet meer van. Hij hoefde het niet meer. Ik hoorde dat melk tijdens zwangerschap van smaak etc verandert en dat vaak de bestaande kinderen het niet meer lusten en willen. Dat was bij ons het geval. Ik was toen iets van 6 maanden zwanger toen hij het niet meer lustte.