77 Reacties

2 jaar geleden

Een uur tot anderhalf uur na het laatste bloedprilken krijg je de uitslag..

2 jaar geleden

Ik heb hem ook gehad op vrijdag dus kreeg na t weekend mijn antwoord, maar dat duurde iets langer normaal. best snel antwoord krijg je

2 jaar geleden

Ik heb dit laten doen door een zelfstandige vroedvrouw op een vrijdag. De dag erna (zaterdagvoormiddag) kreeg ik van haar al een berichtje.

2 jaar geleden

Ik mocht einde dag bellen voor de uitslag maar was dit vergeten.. dus ochtend erna gebeld! Bij mij dus niet direct de uitslag omdat het via lab ging!

2 jaar geleden

Ik moest een afspraak maken voor de uitslag. Die had ik 2 dagen later gemaakt omdat ik niet wist hoe lang het zou duren met de uitslag

2 jaar geleden

Bij mij namen ze een vingerprik. Ze kon wel meteen de waarde vertellen maar wist verder niet wat het inhield. Dit wist ik zelf overigens wel. Ik werd een dag later gebeld met de uitslag.

2 jaar geleden

Ik moest om 09:00 aanwezig zijn voor de suikertest en rond 12:30 kreeg ik de uitslag. Moest tot die tijd in het ziekenhuis blijven.

2 jaar geleden

Reactie op NicoleFee

Ik moest om 09:00 aanwezig zijn voor de suikertest en rond 12:30 kreeg ik ...
Ja ik zit hier ook nog steeds val bijna in slaap😂

2 jaar geleden

Bij mij ging het naar het lab en kon ik de volgende dag de verloskundige bellen voor de uitslag

2 jaar geleden

Ik had precies 24uur later de uitslag want werd gebeld door de gynaecoloog omdat ik via hun zit

2 jaar geleden

En ja werd eerst geprikt toen suikerdrank en dan 2 uur wachten daar en toen weer geprikt en kon ik eindelijk naar huis was zo saai daar pff 🤣🤣

2 jaar geleden

Ik had vanmorgen de suikertest en net via de mail de uitslag gekregen :) die is goed 🥳

2 jaar geleden

En ja werd eerst geprikt toen suikerdrank en dan 2 uur wachten daar en toen ...
Ja precies tijd ging bij mij ook langzaam 😂

2 jaar geleden

Ik heb ook vanochtend de suikertest gedaan. Volgens mij gaat de uitslag bij mij via de verloskundige en die heeft nog niet gebeld of gemaild tot nu toe. 😅

2 jaar geleden

Ik heb vanochtend ook de test gehad, net zelf even gebeld naar de verloskundige en die zeiden dat het goed was! Bij goede uitslag word je niet gebeld was het bij ons! Dus blij dat ik zelf even gebeld heb

2 jaar geleden

Misschien een domme vraag, maar krijgt iedere zwangere vrouw deze test? En zo ja, bij hoeveel weken? Ik heb er nog niks over gehoord van mijn verloskundige namelijk..

2 jaar geleden

Reactie op olll24

Misschien een domme vraag, maar krijgt iedere zwangere vrouw deze test? En ...
Nee, deze test is niet standaard. Alleen als je risicofactoren hebt of bijvoorbeeld de baby (te) snel groeit.

2 jaar geleden

Reactie op Brenjole1985

Ja precies tijd ging bij mij ook langzaam 😂
Echt hé normaal is 2 uur zo om maar daar zitten wachten hell no🤣🤣🤣 maarja gelukkig was me test goed😊

2 jaar geleden

Ik loop bij de gynaecoloog, heb vrijdagochtend de suikertest gehad en vandaag gebeld met de goede uitslag. 🤗

2 jaar geleden

Moet je dit zelf aanvragen? Ik heb dit bij mijn zoontje niet gehad. Ben 24+4 en mijn vk heeft het er niet over gehad.