14 Reacties

2 jaar geleden

Toevallig gisteren mee begonnen en was bang voor het vermoeide en duffe gevoel maar eerlijk, niks van gemerkt. Niet meer misselijk en overgeven!

2 jaar geleden

Reactie op MyrtheB93

Toevallig gisteren mee begonnen en was bang voor het vermoeide en duffe gev ...
Heb je dit overdag genomen? Ik ben zelf overdag de hele dag super misselijk maar mij werd gezegd dat ik Suprimal voor het slapen gaan moest innemen…

2 jaar geleden

Reactie op MyrtheB93

Toevallig gisteren mee begonnen en was bang voor het vermoeide en duffe gev ...
Oh super zeg dat klinkt goed, ik kan nu echt niet meer functioneren.. vanavond eerste tabletje proberen morgen ben ik gelukkig vrij

2 jaar geleden

Ik gebruik het nu iets van een week. Was ook bang dat ik niet kon rijden, maar heb zelf niets van bijwerkingen gemerkt, ook niet als ik ‘s ochtends twee tabletten neem. Ik moet er wel bij zeggen dat ik opgebouwd heb met elke keer een halve tablet per ochtend erbij, omdat ik het liefst de minimale dosis neem die ik nodig heb. Misschien handig om eens een tablet te nemen op een dag dat je niet hoeft te rijden om te zien wat het effect op je is.

2 jaar geleden

Ik gebruik suprimal sinds zaterdag. Omdat ik ook overdag heel misselijk ben/was heb ik het in de ochtend genomen. Het is wel iets afgenomen, maar had nog steeds flink last van misselijkheid. Vandaag gelukkig iets minder, maar weet niet of dat door de suprimal komt. Ik rij gewoon auto ermee omdat ik toch naar mijn werk moet. Naar mijn idee niet echt suf geweest (buiten dat ik al langer heel moe ben)

2 jaar geleden

Ik gebruik suprimal nu 2 weken. De eerste week moest ik heel erg zoeken op welk moment ik het beste het in kon nemen. Ik werd er namelijk wel heel suf van. En kon dus echt niet autorijden. Dus ik neem het nu voor het slapen gaan in. En ik slaap er heel goed van en ik ben niet misselijk als ik op sta. Als ik dan meteen een goed ontbijtje maak voor mezelf kom ik vervolgens super de dag door. Auto rijdend en al. Dit werkt nu voor mij dus heel fijn. Maar je zult denk zelf even moeten kijken en uitproberen wat voor jou werkt. Succes!

2 jaar geleden

Ik neem het voordat ik ga slapen, helpt goed. 1x ook in de ochtend genomen maar viel toen praktisch in slaap tijdens werk😅rijden had ik toen ook niet gedurfd. Maar met 1 keer dus in de avond gaat het goed!

2 jaar geleden

Ik nam s'ochtends 2 tabletjes in. Merkte vooral in de middag/eind middag dat ik extreem moe werd ervan. Verder gewoon auto gereden, behalve als ik echt te moe was maar dan kwam ik ook de bank echt niet af 🙈

2 jaar geleden

Heb je dit overdag genomen? Ik ben zelf overdag de hele dag super misselijk ...
Ik word elke ochtend rond half 6 wakker.. waarom geen idee haha maar toen ingenomen en nog even geslapen tot 8u dus toen merkte ik wel verschil! Normaal kotsmisselijk en nu kon ik redelijk normaal ontbijten

2 jaar geleden

Weet iemand wat de kosten zijn van Suprimal? En of Suprimal (via recept van de huisarts) vergoed wordt door de zorgverzekering?

2 jaar geleden

Reactie op Loes1996

Weet iemand wat de kosten zijn van Suprimal? En of Suprimal (via recept van ...
Als het wordt vergoed, dan valt het hoogstwaarschijnlijk wel onder je eigen risico. Dus dan moet je alsnog betalen als je daar nog onder zit.

2 jaar geleden

Reactie op slotjee

Als het wordt vergoed, dan valt het hoogstwaarschijnlijk wel onder je eigen ...
Je kan dat trouwens opzoeken op medicijnkosten.nl, is ongeveer 50 cent per pil, gok dat er 30 in een doosje zitten dus 15 euro, exclusief afleverkosten. https://www.medicijnkosten.nl/medicijn?artikel=SUPRIMAL+TABLET+12%2C5MG&id=e2d9d74f83d0f1681fd5ceaebb8d3ab5

2 jaar geleden

Reactie op Loes1996

Weet iemand wat de kosten zijn van Suprimal? En of Suprimal (via recept van ...
Rond de €5 per doosje in de supermarkt. Het zijn officieel reispilletjes. Ik gebruik ze op werkdagen, het helpt mij goed. Ik neem ze in vlak voordat ik in de auto stap, ik moet zo’n 10 minuten rijden naar het werk en als ik klaar ben is het bijna uitgewerkt. :)

2 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties. Heb het net bij de apotheek gehaald voor 4,60, 10 pilletjes. Hopelijk gaat het me op vakantie wat helpen 🙏