Dag allemaal,
Ik loop al een tijdje met iets rond, waarover ik maar weinig op het wereld wijde web kan vinden, noch in fora. Ik hoop dat er hier vrouwen zijn die erover durven te spreken.
Sinds de bevalling van mijn zoontje, ervaar ik tijdens een orgasme aan het begin en het einde, een gevoel van een beginnende wee. In het midden is het dus even weg. Ik kan me vaag herinneren dat het helemaal in het begin nog niet was en dat het rond de 3-4 maanden even weg is geweest. Ik ben bij een bekkenbodemfysio geweest. Ben daar behandeld voor stress incontinentie en dit probleem aangekaart, maar over het laatste kon ze me weinig zeggen of helpen. Voor de stress incontinentie ben ik behandeld , dit was een te zwakke voorste bekkenbodemspier. Inmiddels zijn die klachten over en kan ik weer springen, hardlopen en paardrijden zonder problemen!
Maar het zou toch heel fijn zijn als dit probleem ook verholpen kan worden. Ik ben nu ruim 9 maanden verder en merk nog geen verschil. Wat ik erover kon vinden, zegt dat het vanzelf over zou moeten gaan.. maar ja.. hoe lang duurt dit nog? Overigens geef ik nog bijna volledig BV. Geen idee of dat ermee te maken kan hebben. Inmiddels is ook de cyclus weer op gang, maar ook daar merk ik in dit opzicht weinig van..
Zijn er hier vrouwen die hetzelfde ervaren of hebben gehad? Gaat het vanzelf over of moet ik hulp inschakelen en zo ja, welke hulp?
Ik hoop dat er iemand durft te reageren! ❤️