7 Reacties

2 maanden geleden

Ik geef gewoon bv en accepteer het. Elke 2 a 3 uur laatste tijd. En op het einde van de nacht samen in bed

2 maanden geleden

Ik geef fles voeding maar ons dochtertje van 7 maanden komt ook nog elke nacht 1 keer voor een fles. Ik denk altijd bij mezelf als ze er aan toe is slaapt ze vanzelf door en heeft ze die nacht fles gewoon nog nodig

2 maanden geleden

Ik volg en heb het eigenlijk ook geaccepteerd. Eindigt ook altijd bij ons in bed en de laatste tijd om het uur aanleggen. Soms wil ze volgens mij gewoon aangekoppeld zijn om het aankoppelen want drinken doet ze dan niet. Maar als ik me omdraai is het huilen 🫠.

2 maanden geleden

Reactie op Doortje95

Ik geef fles voeding maar ons dochtertje van 7 maanden komt ook nog elke na ...
Hier ook! Kunstvoeding, 9/10 komt ze 1 keer per nacht. Meestal tussen 4-5. Ook periodes tussen 1-3, vanochtend 5:30 (daarna wou ze niet maar slapen helaas 😂). Maar goed, dus ook nog 1 voeding. Onze zoon had destijds ook tot deze leeftijd (bijna 7 maand) 1 voeding. Ik hoop dat hij er hier dus ook vanaf gaat. Echter, liever 3u even fles van 10 min. en dan beide verder slapen tot 7u dan zoals vanochtend om 5:30 de dag beginnen 😛

2 maanden geleden

Ik geef ook borstvoeding ook nog geen nacht doorgeslapen. Maar ik slaap bij ons zoontje in bed. Hij heeft een vloerbed waardoor ik er niet uit hoef. Dat scheelt een hoop.

2 maanden geleden

Hier sinds 6 weken geen nachtvoeding meer maar wel constant snachts wakker & dan niet meer in het eigen bed willen slapen... vaak inderdaad ook klaar wakker Geen tips helaas

2 maanden geleden

Nou ik snap je helemaal, mijn zoontje komt de laatste paar weken gewoon weer 2x in de nacht.. Icm een drukke baan en een verhuizing trek ik dit echt zo slecht. Kapot 😅. Mijn zoontje is ook heel goed op gewicht, dus wat dat betreft heeft hij het niet nodig. Ik ben ook op zoek naar de gouden tip.