13 Reacties

2 jaar geleden

Mag ik zeggen hehe eindelijk een topic waarvan ik namen zie die ook op mijn smaak aansluiten 馃檲 werk zelf op een kdv en de kids tegenwoordig hebben allemaal dezelfde namen馃槄. Voel je vooral niet aangevallen als je dit wel leuk vindt, maar ik juist niet haha. Even denken.. Wat namen die ik leuk vind is - Yuna - Faye - Raevi - Lua - Junia Ik zet mijn nummer 1 naam er even niet bij馃槀 sorry haha! Overig vind ik van jullie top 3 Nive ook erg leuk! Misschien nog wat extra als Niv茅?

2 jaar geleden

Ik vind jongens namen juist erg lastig dus tips welkom馃槀

2 jaar geleden

Reactie op melissilvain

Ik vind jongens namen juist erg lastig dus tips welkom馃槀
Julan Jonah Finan/Finnan Novan Noan Silvijn Silas Lias Rune

2 jaar geleden

Lune Mare Sarie Aleah Nou谩 Niva Viv茅

2 jaar geleden

Oceane

2 jaar geleden

Lux Maeve Fallon Shad茅 Lova Shae Raevi

2 jaar geleden

Nynne vind ik erg mooi en bijzonder

2 jaar geleden

Lori vind ik prachtig!鉂わ笍

2 jaar geleden

Ik heb zelf niks met korte namen, zie heel veel namen in deze lijst die maar 4 letters zijn. Mijn dochter heet Valentina en bijna iedereen die haar naam voor het eerst hoort zegt: wat een mooie naam, groot compliment om het zo vaak te horen.

2 jaar geleden

Wat vinden jullie van Linea? En hoe zou je dit uitspreken?

2 jaar geleden

Reactie op Dierenvriend97

Wat vinden jullie van Linea? En hoe zou je dit uitspreken?
Ik moet denken aan een soort van energiemaatschappij of zo iets 馃檲 Maar ik zou het uitspreken zoals het erg staat, met de klemtoon op de E denk ik? Lin茅a dus?

2 jaar geleden

Kaya Kiara Kyra Dat zijn de namen die bij mij bovenaan het meisjesnamen lijstje staan 馃グ ons zoontje heet Mika, dus ook op zoek naar een wat unieke naam die hier mooi bij past (en we willen geen naam met een R, T of M beginnend om het lastiger te maken 馃檲).. Voor een jongetje is het lijstje nog kort en ben ik nog niet echt eruit... Casper Aaron Tips zijn welkom!

2 jaar geleden

Reactie op MIJ91

Ik moet denken aan een soort van energiemaatschappij of zo iets 馃檲 Maar ik ...
Was het geen botermerk?