20 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Tauriel
Medela flesjes met Medela tasje. Zit gelijk een passend koelelement bij
Deze inderdaad! Heel erg fijn 😀
2 jaar geleden
Ik heb gewoon een linnen shopper met een koeltasje erin. Gebruik de medela flesjes om de melk te bewaren maar je zou het ook in zakjes kunnen doen bij ruimtegebrek
2 jaar geleden
Ik heb deze:
Bekijk Muuzey Kolftas Zwart - Koeltas kolf - Koeltas moedermelk - Borstvoeding - Koeltas - bewaartas babyvoeding - Kolftas - Schoudertas en rugtas op: https://www.bol.com/nl/p/muuzey-kolftas-zwart-koeltas-kolf-koeltas-moedermelk-borstvoeding-koeltas-bewaartas-babyvoeding-kolftas-schoudertas-rugtas/9300000176611661?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
En dan de medela flesjes indd. Ik heb ook daar een kolf van dus dat is wel handig. Draai je de dop erop en dan kan je die onderin de tas bewaren en in het bovenvakje de kolf.
2 jaar geleden
Reactie op Selina14
Ja alleen daar passen mijn kolven dan weer niet bij in 🙈
De kolf hoeft toch ook niet in het koeltasje? Zou het koeltasje in een grotere tas doen.
Als je grote koeltas hebt, is dat helemaa niet handig met de flesjes melk. Moet je meer koel elementen meeslepen om het koel te houden
2 jaar geleden
Ik ben van plan om deze rugzak te bestellen, die is net iets groter dan de meeste tassen wat ik gezien heb. Iemand ervaring met deze rugzak? https://www.bol.com/nl/nl/p/rose-ollie-kolftas-rugtas-zwart-koeltas-moedermelk/9300000121146434/?bltgh=pcmm43XfGRFBDpHwtHNIog.2_43.48.ProductImage (ik weet even niet zeker of ik een link mag plaatsen) 🙈
2 jaar geleden
Ik heb 'gewoon' een koeltas van de Kruidvat met bewaar bakjes van Difrax. Past perfect een voeding in (150 cc). Vond een kolftas minder handig, omdat die niet in de koelkast van 't werk past
2 jaar geleden
Bekijk QEY - Koeltas voor Moedermelk Bewaarzakjes - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/qey-koeltas-voor-moedermelk-bewaarzakjes-zwart/9300000010274276?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ik heb deze prachtige koeltas 😂. Passen voldoende flesjes in en ook nog koelelementen. Bovenin heb ik de medela swing maxi kolf erin zitten incl schelpen. Ik ben er blij mee!
2 jaar geleden
Reactie op cestlavie
Bekijk QEY - Koeltas voor Moedermelk Bewaarzakjes - Zwart op: https://www.b ...
Deze heb ik ook!
Niet supermooi, maar wel praktisch.
2 jaar geleden
Reactie op NicoleFee
Ik ben van plan om deze rugzak te bestellen, die is net iets groter dan de ...
Ik heb de kleine versie ervan! Nog niet gebruikt, want ik ga pas over een paar weken weer werken. Tot nu toe vind ik dat alles er heel fijn in past, boven zitten mijn handsfree kolven en onderin heb ik de koelelementen. Heb bij de Hema wat elementen gehaald die er perfect in passen. In de meest nuttige review op bol bij dit tasje stond iemand die avent flesjes met afsluitdop gebruikte om de melk op te slaan. Ik heb dat thuis gepast en dat werkt inderdaad. Je kunt ook zakjes onderin leggen. Mocht je foto’s willen, kan ik die wel even delen.
2 jaar geleden
Om nog op TS te reageren: ik ben zelf voor een rugzakje gegaan omdat ik al een systeem heb qua bewaren (doe dat in lege glazen jampotjes) en dus niet nog een systeem inclusief flesjes wilde. Als ik dat wel had gewild, had ik waarschijnlijk het koeltasje van medela gekocht! En dan kolf in een los tasje erbij.
2 jaar geleden
Reactie op NicoleFee
Bedankt voor de tip! Ik las ook ergens dat iemand koel elementen voor blikj ...
Ik kan zo wel even een paar foto’s maken. Koelelementen voor blikjes had ik ook naar gekeken, maar in de kleine versie van de tas passen die niet (ook al laten de plaatjes je geloven van wel). Misschien dat die in de grote versie wel passen? Moet je wel ook even kijken of je bewaarflesjes er goed op aansluiten 😅 ik ben zelf altijd een beetje huiverig om de flesjes/potjes direct tegen het koelelement aan te plaatsen. Als ze vanuit de vriezer komen, heb ik altijd het idee dat het te koud is voor direct contact. Zeker met glazen flesjes (wat ik gebruik). Tot nu toe heb ik altijd een hydrofiel tussen het koelelement en het flesje melk gedaan, ook zodat het flesje niet om zou vallen (loze ruimte opvullen). Dat was overigens niet met dit rugzakje.
2 jaar geleden
Reactie op JarjarBinks
Ik kan zo wel even een paar foto’s maken. Koelelementen voor blikjes had ik ...
Hier heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht 😅 ik gebruik zelf geen glazen potjes maar misschien heb je wel gelijk! Mocht je tijd hebben zie ik de foto's graag, dan kan de keuze maken of ik de rugzak wil bestellen. Komende maandag begin ik weer met werken 😩
2 jaar geleden
Reactie op NicoleFee
Hier heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht 😅 ik gebruik zelf geen glaz ...
Ik kan niet meerdere foto’s toevoegen, dus heb er een kleine collage van gemaakt. Hopelijk helpt dat. Dit is wel het KLEINE model en dus niet degene waarnaar je linkte.

2 jaar geleden
Reactie op NicoleFee
Hier heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht 😅 ik gebruik zelf geen glaz ...
Ik wil nog even toevoegen: dat direct contact waar ik huiverig voor ben, dat hoeft helemaal niets uit te maken hè. Als je het daarna toch in gaat vriezen, is het ook niet erg als het deels bevroren is. Ik ga het misschien even testen met water. Ik heb heel vaak dingen moeten vervoeren op ijs en dat mocht absoluut niet bevriezen, maar bij gekolfde melk is dat natuurlijk niet zo erg. En als je plastic flesjes gebruikt, geleidt dat ook veel minder dan glas.