13 Reacties
vorig jaar
Wij laten onze tafel van de rond zit thuis. Nemen na lang twijfelen toch een campingbedje en die zetten we dan op de plek van de tafel. We willen het camping bedje overdag ook buiten kunnen zetten voor een slaapje of als soort box. Heb je een trein zitje zou ik kiezen voor een bedrand dan kan jullie zoontje er ook niet uit vallen.
vorig jaar
Hee! Wij gaan straks ook naar de camping met ons dochtertje met de caravan. Dus ik volg! Wij denken erover na om de tafel in de caravan weg te laten en daar een slaapplek te creëren voor ons dochtertje, ze sliep eerst in een wiegje dus we denken dat we deze daar neer gaan zetten. Of laten slapen in de kinderwagenbak? Die zou je dan ook op de tafel e.d. neer kunnen zetten?
vorig jaar
Dit schijnt echt top te zijn, en dit kun je overdag ook buiten gebruiken Bekijk Deryan Peuter Luxe Campingbedje – Inclusief zelfopblaasbare matras - Silver op: https://www.bol.com/nl/p/deryan-peuter-luxe-campingbedje-inclusief-zelfopblaasbare-matras-silver/9200000002015713?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
vorig jaar
Reactie op dev1990
Dit schijnt echt top te zijn, en dit kun je overdag ook buiten gebruiken Be ...
Wij gebruiken deze in de tent! ☺️ Campingbedje in de voortent is geen optie?
Anders zou de wagenbak een optie zijn of Deryan heeft ook een klein tentje, speciaal voor baby’s. Die kun je al snel binnen kwijt.
Veel plezier! 🤗
vorig jaar
Wij hadden de bak van de wagen op het tafeltje vastgezet met spanbandjes, in de voortent aan het camperbusje. Later toch tussen ons in in babynestje. Hadden alleen niet aan een hor gedacht, dat was minder handig 🙈.
vorig jaar
Wij zijn al weken op reis met de camper en wij hebben 2x 2p bed dus ik slaap naast de kleine die wel op zijn eigen matrasje van thuis(aerosleep) op mijn matras ligt en mijn man slaapt met onze dochter van 2 in het andere bed. Niet zo romantisch maar we hebben wel samen 5/6 maand verlof waarvan we het grootste gedeelte op reis zijn. Wij hebben weinig spullen mee. Zo zit hij gedurende de dag vaak in de reisstoel maxi cosi of op een plaid in het gras, of in zo'n uv tentje dat zijn de plekjes.
vorig jaar
Wij zijn met 10 weken met de camper naar Zweden gegaan. En gaan nu in nl regelmatig met de camper weg (zoontje nu 14 weken). Hij slaapt tussen ons in; in een deryen bedje. Als de katten mee gaan, doe ik het net erover. Zonder katten niet. Ook overdag doet hij daar de dutjes
vorig jaar
Bedankt voor de fijne tips en goed te horen dat er meer (jonge) baby’s mee gaan! Wij hebben helaas maar 1 bed en geen apart zitje oid dat we nog kunnen ombouwen. Maar de tips zoals de tentjes of de kinderwagen bak is goed om te overwegen! Hij is namelijk nu ook druk met het oefenen met rollen wat slapen soms uitdagender maakt haha
vorig jaar
Reactie op Liesss91
En is dat het Deryan bedje zoals hieronder gelinkt?
vorig jaar
Wij hebben de Deryan, onwijs blij mee, maar ik denk niet dat ze er nog heel lang in past. We gaan de deryan peuter versie ook aanschaffen denk ik. Wij nemen deze ook mee op vakantie in hotel, naar het park en zwembad in de zomer, en als we in de avond bij vrienden zijn.