44 Reacties

vorige maand

Doosje krentjes in koffiefilter vouwen

vorige maand

Ik ga zoiets maken een fruittaart waar ze dan gelijk van kunnen smullen met z’n alle

vorige maand

Ik ben niet zo creatief, dus ik heb iets laten maken! Boekjes met krentjes en een ballon.

vorige maand

Reactie op MamaJJ

Ik ben niet zo creatief, dus ik heb iets laten maken! Boekjes met krentjes ...
Oh wat handig. Waar kun je traktaties laten bedenken/maken?

vorige maand

Reactie op Hammiemammie

Oh wat handig. Waar kun je traktaties laten bedenken/maken?
Ik ben lid van de facebookgroep feestelijke traktaties, daar adverteren allerlei kleine bedrijfjes met verschillende traktaties die ze kunnen maken.

Reactie op Vhh91

Wat een leuk idee, heb je toevallig een linkje ervan?

vorige maand

Ik zat laatst ook te googlen voor traktatie inspiratie voor op de opvang en kwam toen deze site tegen. https://www.ilovespeelgoed.nl/wishlists/151510 Ik ga daar een van de uitdeelboekjes set kopen en waarschijnlijk een knijpfruitje er bij doen. Wilde eerst rozijntjes of een koekje er bij doen. Maar omdat op haar groep de leeftijd erg verschild van bijv. 4 maanden tot 1,3 jaar en het gezond moet zijn dacht ik aan Knijpfruit. Of anders een mandarijntje ofzo. Qua zakje ga ik nog even kijken waar ik stoffe / jutte zakjes kan halen om het in te doen. Ze heeft zelf een keer een zakje met Knijpfruit en een bad diertje gekregen. Dat diertje vond ze heel leuk.

vorige maand

Zoontje wordt 1 jaar, andere kinderen bij gastouder zijn minimaal 2 of ouder dus vandaar dit gekozen :)

vorige maand

Ik heb zelf knijpfruitjes gemaakt, dat vind ik zelf toch het leukste om te krijgen, met achterop een leuk boekje van Dikkie dik.

vorige maand

Dit ga ik maken.. met een paar mini spekjes er in..

vorige maand

Reactie op EvelienXxx

Dit ga ik maken.. met een paar mini spekjes er in..
Super leuk ! Waar koop je die doorzichtige zakjes ?

vorige maand

Reactie op Marie1324

Super leuk ! Waar koop je die doorzichtige zakjes ?
Ik denk dat ik dat ook zelf maak met doorzichtige folie.

vorige maand

Toen mijn dochter 1 werd heb ik een babykoekje in een blauw of groen papiertje gedaan met een badeendje erop. 'Er is er eendje jarig'. Voor m'n zoontje nog geen ideeën dus ik volg even mee 😊

vorige maand

Reactie op Vhh91

Die ga ik toevallig ook maken! Vond ze zo leuk🥰

vorige maand

Reactie op Moeder van 1 en 1 in de buik

Wat een leuk idee, heb je toevallig een linkje ervan?
Nee sorry!

vorige maand

Ik heb het volgende bedacht: - Doosjes in de vorm van een huisje (Action, bij de cadeauverpakkingen, 24 stuks voor weinig) - Daarin een siliconen rietje als schoorsteen (in de aanbieding bij Wibra: 5 voor €1,50) - Daarbij (ook in het huisje) een doosje rozijnen. Niet duur, geen weggooi plastic en het ziet er leuk uit :)

vorige maand

Bij de oudste had ik mandarijntjes met tumtummetjes als oren en dan een kattengezicht erop getekend. Had die hier in de baby24 app voorbij zien komen. Ik ben niet zo creatief en vind het het meest leuk om iets te geven wat ze meteen bij de gastouder kunnen eten. Dus ik ben nog aan het nadenken!

vorige maand

Reactie op Monster0611

Ik heb zelf knijpfruitjes gemaakt, dat vind ik zelf toch het leukste om te ...
Super leuk! Waar heb jij de wikkel die om het knijpfruitje zit vandaan als ik vrgaen mag?

vorige maand

Reactie op Eveline1986

Super leuk! Waar heb jij de wikkel die om het knijpfruitje zit vandaan als ...
Online had ik een gratis wikkel gevonden en die heb ik via Microsoft Word zelf omgebouwd naar wat ik wilde, ik heb hiervoor Canva gebruikt. Je kon het ook online kopen, maar lukte ook zo ;)

vorige maand

Reactie op Monster0611

Online had ik een gratis wikkel gevonden en die heb ik via Microsoft Word z ...
Dank je!