69 Reacties

2 jaar geleden
Heee,
Ik heb beetje het zelfde behalve de misselijkheid en de dromen! En ik had vrij vrieg in t stadia een positieve zwangerschapstest! Ik heb nog geen echo gehad dus kan het niet bevestigen, zou je wel even kunnen laten weten als het bevestigd is op de echo🥰

2 jaar geleden
Oehhh wat spannend! Ben benieuwd naar je echo of het je vermoedens bevestigd! Hier ook tweede zwangerschap en ben veel vermoeider, meer moodswings, meer gekke dromen en ik heb ook het idee dat mijn buik al groter is, voel vooral al een hard stuk thv baarmoeder. Heb jij dat ook?

2 jaar geleden
Reactie op valvalerie
Oehhh wat spannend! Ben benieuwd naar je echo of het je vermoedens bevestig ...
Ja dat harde stuk voel ik dus ook! Ik schrok er echt van, mijn vriend blijft zeggen darmen maar ergens vermoed ik anders. Misschien zit het wel allemaal in mijn hoofd maar door de dromen twijfel ik

2 jaar geleden
Mijn vriend denkt ook dat wij een tweeling krijgen, ik ben van een a cup naar een c cup gegaan ik ben heel de dag misselijk en heel moe, maagzuur,m’n tieten zijn echt heel pijnlijk en m’n broeken gaan nu al niet meer dicht 😅

2 jaar geleden
Ik heb gedroomd dat we een tweeling krijgen waarvan de een op schrikkeldag tegen 00.00 uur geboren wordt en de ander juist na 00.00 uur… tweeling met verschillende geboortedatum en niet even vaak jarig dus😂🙈

2 jaar geleden
Dromen over tweelingen betekent ook dat er mooie dingen in je leven komen, bijv zoals een zwangerschap! Het schijnt dat veel zwangere vrouwen dromen over tweelingen! Ik heb namelijk voordat ik wist dat ik zwanger was ook gedroomd een tweeling te krijgen, en een vriendin van mij ook. Heel bijzonder💕 ik ben benieuwd bij wie er 2 kindjes in de buik zitten de kans is natuurlijk erg klein.

2 jaar geleden
Reactie op LL24
Dromen over tweelingen betekent ook dat er mooie dingen in je leven komen, ...
Ik had dat vorige zwangerschap ook.. extreem misselijk, vroeg allerlei klachten en droomde over meerlingen. Uiteindelijk was het er gewoon 1tje 🤭

2 jaar geleden
Reactie op Joelez
Ik had dat vorige zwangerschap ook.. extreem misselijk, vroeg allerlei klac ...
Ja precies, stiekem hopen denk ik sommigen wel op 2 het is toch iets heel bijzonders. Ik zou het ook graag ooit willen meemaken maar ik denk gewoon dat bij velen het er gewoon 1 is ben wel echt benieuwd het kan natuurlijk zijn dat er in deze groep best een tweeling komt! Die kans is natuurlijk wel aanwezig in een grote groep 🤭

2 jaar geleden
Reactie op LL24
Zou zo maar kunnen hoe ouder je bent hoe groter de kans op een tweeling 😊 zou het wel erg leuk vinden

2 jaar geleden
Reactie op LL24
Ja dat las ik inderdaad ook al, heel bijzonder allemaal. Ik heb dit ook aangemaakt om te kijken of er toch mensen bij gaan zitten waar het echt zo is. Ik zou het zelf heel bijzonder vinden maar zou er alsnog echt wel even van schrikken

2 jaar geleden
Reactie op LL24
Hoeveel weken was je hier? Ik heb hem woensdag aanstaande en ben dan als he ...
Volgens eigen berekening 6+4 en volgens de meting op deze echo 6+2. Maak me hier niet echt zorgen om, heb eisprong niet bijgehouden dus kan zo paar dagen later zijn geweest. Je zag in ieder geval al echt het hartje kloppen en dat is het aller belangrijkste

2 jaar geleden
Hee dit is mijn tweede zwangerschap en mijn vorige zwangerschap was een tweeling. Ik had helemaal geen enorme klachten en dachten eigelijk ook dat het helemaal niet goed liep want met 6 weken had ik een bloeding en dacht dus dat het op een miskraam zou uitlopen maar op de echo vielen onze monden open toen er niet 1 maar 2 kloppende hartjes te zien waren, de echoscopiste gaf aan dat er welicht 3 zaten:O dit moesten we verwerken maar gingen meteen de malle molen in want dan ben je medisch en verloopt alles in het zkh veel echos etc alles zag er goed uit en ze groeide synchroon en onze termijnecho danste de twee pindas naast elkaar. toen kwam de combinatietest (bij een tweeling kan je geen nipt doen) dit was met 13.5 dagen en we waren ons van geen kwaad bewust onze hele familie en alle vrienden wisten van de tweeling en ineens leek er eentje te slapen, die andere danste dus wij focuste opd egene die wakker was. (Gebeurde wel vaker dat eentje sliep dus niets geks) maar toen was het dus mis en werd ons verteld dat het hartje niet klopte, onze wereld stond stil en de tranen rolde over onze wangen we begrepen het niet in het zkh ook niet want het zag er zo goed uit. Omdat ze allebei een eigen placenta hadden kon mijn dochter gezond doorgroeien maar de ander bleef. Ik ben van mijn dochter bevallen en toen de placenta eruit kwam zat daar het hele kleine mensje zo groot als mijn duim. We hebben haar een naam gegeven en begraven en alles goed verwerkt. Maar nu ben ik na 1 miskraam in januari eindelijk weer zwanger we zijn heel blij maar vinden het ook allemaal
Erg spannend. Geen idee wat er gaat gebeuren over 1,5 week een echo

2 jaar geleden
Reactie op LL24
Hier ook geen tweeling ondanks het vele dromen , wel een kloppend hartje wa ...
Superfijn! Ik moet nog 2 weekjes wachten op de echo