9 Reacties

21 dagen geleden

Later gaan wandelen en terugkomen rond etenstijd geen optie?

21 dagen geleden

Ja dat is wel een goede maar dan moet ik haar vaak wakker maken uit een slaapje dat vind ik ook weer vervelend

21 dagen geleden

Reactie op romee1983

Ja dat is wel een goede maar dan moet ik haar vaak wakker maken uit een sla ...
Hoe erg wakker maken ? Als je zegt dat ze in de draagzak of wagen toch ook weer slaapt denk ik dat dat niet heel storend voor haar is. Mits je niet nog haar helemaal gaan wassen en omkleden dan.
Een speentje aanbieden als ze wakker wordt? Om uit te stellen totdat je de fles wil geven

21 dagen geleden

Hi! Heel herkenbaar! Zodra ons zoontje wakker wordt uit zijn slaap in de draagzak/maxi cosi/kinderwagen wil hij eten. Speentje helpt dan niet. Maar soms is het (door bijv afspraken) niet te timen met zijn voedingstijden. Vind ik dan ook lastig! Want kan komt hij soms al na 1,5 of 2 uur terwijl ik dan denk: eigenlijk kun je dan geen honger hebben toch? Lijkt een koppeling tussen wakker worden > eten

21 dagen geleden

Reactie op Moeder van 1 en 1 in de buik

Een speentje aanbieden als ze wakker wordt? Om uit te stellen totdat je de ...
Ze pakt helaas geen enkele speen

21 dagen geleden

Wij leggen ons zoontje overdag soms voor zijn slaapjes in de kinderwagen. Als we dan willen wandelen slaapt hij gewoon verder in de kinderwagen en bij terugkomst laten we hem er dan ook in liggen totdat het volgende voedingsmoment is. Onze zoon slaapt dan heerlijk door. Mocht hij wel wakker worden, dan wil het bij ons nog wel eens helpen om de kinderwagen nog even heen en weer te wiegen,

Reactie op romee1983

Ze pakt helaas geen enkele speen
En op je pink?

21 dagen geleden

Reactie op Geertje2021

Wij leggen ons zoontje overdag soms voor zijn slaapjes in de kinderwagen. A ...
Dit doe ik ook. Als ik weet dat ik weg wil leg ik haar alvast in de kinderwagen en dan slaapt ze daar alvast in. Bij ons is ze de vierde en ze moet dus heel vaak mee op pad. Ik til haar dan ook gewoon over van waar ze ligt te slapen en vaak valt ze dan wel weer in slaap. Soms duurt het even een tijdje. En soms valt ze niet meer in slaap. Maar ze moet toch mee. Ik wandel elke dag 3 keer minimaal (ook vanuit de revalidatie voor mijn rug). En de ene keer loop ik 1/1,5 uur en de andere keer 20 min