2 Reacties

2 maanden geleden

Wat bijzonder he, dat sommige baby's super goed slapen en andere helemaal niet. Een paar maanden geleden zatten we met hetzelfde "probleem" als jij, ik herken het dus. Wat ze toen hadden gezegd van het CB is dat het niet erg als de melkvoedingen (toen) wat minder werden vanwege het uitslapen. En als hij goed eet gedurende de dag ook wel is het veel in korte tijd, is het prima, zou ik zeggen. Maar ik zou ook het CB vragen, zeker omdat ik niet weet of ze meer dan 12 uur acher elkaar zonder voeding mogen

2 maanden geleden

Ik herken het helemaal en ben me ervan bewust dat het een enorme luxe is. Wel zitten wij ook enorm met de voeding, vooral omdat ons meisje nog een enorme spuger is. Ik maak haar daarom uiterlijk om 8 uur wakker op de dagen dat het kan. Wel merk ik dat we het fijnste ritme hebben als zij om 07:00 wakker wordt. Ik probeer nu meer te kijken naar haar behoefte en laat haar drinken totdat zij duidelijk aangeeft dat het genoeg is. Van het CB kregen wij nu te horen dat 4 flessen op een dag wel belangrijk is. Vanaf 8 maanden zouden we een fles af mogen bouwen, hier kijk ik erg naar uit!