40 Reacties
één maand geleden
Reactie op mivd
Ontgiftingsdruppels gekregen van de natuurgeneeskundige👌 zodra ik maar iet ...
Oe mag ik vragen welke dat zijn?
één maand geleden
Hier ook al weken aan het kwakkelen, eerst buikgriepje waardoor ik me echt ziek moest melden. Toen daar weer half van hersteld en daarna flinke verkoudheid en kriebelhoest. Toch maar gaan werken, leek wat beter te gaan, maar vanochtend word ik weer helemaal beroerd wakker. Alles verstopt, hoofdpijn etc. Voel me alleen zo schuldig om me alweer ziek te melden. Doen jullie dat wel? Met flink wat paracetamol en neusspray kan ik mezelf wel door de dag slepen denk ik, maar ergens denk ik ook, misschien moet ik juist gewoon wel even ziek melden en een week echt proberen uit te zieken.
één maand geleden
Reactie op MerelK12
Hier ook al weken aan het kwakkelen, eerst buikgriepje waardoor ik me echt ...
Wij zijn sinds oktober continu ziek. Vorige week het influenza virus, ik kon niet anders dan mij ziek melden en nu een enorme borstontsteking, dus wederom ziek. Ik hou m’n manager goed op de hoogte van alles..
één maand geleden
De dokter zei elk jaar 25 virussen in de herfst en winter. Uitgeteld elke week iets 🙃
één maand geleden
ja ik ook! en telkens rond mijn menstruatie heb ikweer een flinke verkoudheid te pakken. en eentje waar je steeds flink beroerd van bent..
word er gek van
één maand geleden
Reactie op MerelK12
Hier ook al weken aan het kwakkelen, eerst buikgriepje waardoor ik me echt ...
Ik begon juist met de verkoudheid en die ellende. Gewoon maar door blijven gaan. Als moeder kan je niet ziek zijn 🫣 iedereen daarna ook ziek de weken erna. Iedereen weer beter en nu heb ik een flinke keelontsteking te pakken voel me heeel beroerd en vanacht ook nog is overgegeven erbij. Lijkt of alles er nu uitkomt en mn lichaam nu echt aangeeft ziek te 'mogen' zijn. Ik neem het ervan dit weekend.
22 dagen geleden
Sameeeee had dit topic nog niet gezien maar ik ben er zo klaar mee. Al 2 maanden rollend van het ene virusje naar het andere en de dokter (waar ik normaal nooit kom) maar roepen hoe lang dit nog aan gaat houden dit eerste jaar, daar koop ik niks voor. Wat een hel en maar door blijven gaan.
9 dagen geleden
Ik werd getipt door een vriendin en zij raadde tussikind van vsm aan voor het hoesten. In 1 dag klinkt alles beter en hoest ze veel minder. Aanrader!
6 dagen geleden
Hier ook. Nu griep, nog nooit zo ziek geworden van griep en helaas zelfs een hevige oorontsteking met gescheurd trommelvlies en tinnitus 😭 en dan nauwelijks aan je rust toekomen ivm mama zijn
Hoop zo dat t ziek zijn snel voorbij is.
Mn zoontje had ook het hetzelfde + dubbele oorontsteking en was paar dagen erg ziek maar voelt zich weer goed gelukkig…
3 dagen geleden
Reactie op Liisss
Hier is t afgelopen 2 maanden echt vreselijk. Heb nu ook weer griep en ben ...
Herkenbaar, hier nu ook weer flink verkouden en blij dat ik vrij heb en dat het ook een keer alleen in het weekend was 🤔
Met vijf keer ziek vanaf oktober, zullen we alles wel gehad hebben toch? 😅