14 Reacties

17 dagen geleden

Ongeveer 4 dagen later was ze niet helemaal zichzelf. Beetje hangerig en 37.7 temp. Verder niet echt iets gemerkt!

17 dagen geleden

Vorige week dinsdag heeft onze meid de vaccinatie gehad. Geen bijwerkingen waargenomen. Ze is heerlijk zichzelf gebleven

17 dagen geleden

Wij zijn 2 dagen na het vaccin op de SEH beland.. koorts,uitslag, diarree, vrijwel niet willen drinken.. de artsen wisten ook niet goed hoe dit kon, was randje opname.. gelukkig toch lekker mee naar huis mogen nemen!

17 dagen geleden

1 heftige dezelfde dag poepluier (hele romper was vies). Hebben we normaal nooit. Verder niks gemerkt.

17 dagen geleden

Reactie op Marie1324

1 heftige dezelfde dag poepluier (hele romper was vies). Hebben we normaal ...
Hier hetzelfde vandaag gehaald en flinke poepluier liep er aan alle.kanten uit. Er werd tegen kij gezegd mochten ze er wel wat bijwerkingen van hebben is dat pas een week later ong

17 dagen geleden

Hier afgelopen woensdag vaccinatie. Sinds vrijdag beetje onrustig, wil meer bij ons liggen. Zaterdag soms meer willen drinken, van za op zondag flinke diarree in de nacht en op de dag niet weggelegd willen worden, wat prikkelbaarder. Zondag hele dag wederom hele dag bij ons willen liggen, meer drinken. Hele dag nog niet gepoept. Meneer slaapt nu, hopelijk vannacht niet weer feest met diarree.

17 dagen geleden

Reactie op Nickyakkerman

Hier hetzelfde vandaag gehaald en flinke poepluier liep er aan alle.kanten ...
Oh hoop dit niet .. dan ga ik net vliegen met 2 kids een weekje weg 😬

16 dagen geleden

Dunnere poep/diaree en veel meer kwijlen. Heeft echt wel week aangehouden hier.

16 dagen geleden

En jullie? Zelf niks gekregen? Ik ga over 2 weken met mijn kleintje, maar ze zei, het hele gezin kan er ziek van worden. Dit omdat haar speeksel en ontlasting 2 weken besmettelijk is. Dus nu ben ik erg benieuwd.

16 dagen geleden

Onze dochter heeft het vaccin 3 weken geleden gehad. Ze is daarna meer gaan poepen, iedere dag of om de dag. Daarvoor was dat eens in de 3 à 4 dagen. Het kan ook toeval zijn. 😊 Tip: de arts zei tegen ons dat wij extra goed onze handen moesten wassen na het verwisselen van de luier. Je kindje kan virus via de ontlasting uitscheiden, waardoor jij het virus ook kan krijgen.

16 dagen geleden

Diarree en koorts en ik had ook diarree.. Maar het was maar een dagje hier.

16 dagen geleden

Geen temperatuur gemeten, maar ze had wel wat krampjes en andere ontlasting. Dat eerste had ze sowieso al wel, dus of het erger is geworden door het vaccin is moeilijk te beoordelen. Al met al viel het ons hartstikke mee!

16 dagen geleden

Nergens last van gehad!

16 dagen geleden

Helaas topics over vaccins mogen niet op dit forum ivm heftige discussies in het verleden. Ik zal daarom dit topic sluiten.