8 Reacties
2 maanden geleden
Met 8 maanden is de kans groot dat je kindje al wat mee kan eten. Onze eerste at toen al regelmatig met de pot mee. Ik vroeg rond die tijd dan om een kommetje rijst/aardappel/pasta/couscous en dan gaf ik verder wat groente of vis/vlees van ons eigen bord. Potjes nam ik dus zelf niet mee. Je zou ook even kunnen kijken of je knijpzakjes met alleen groente kunt krijgen (Ella’s kitchen heeft dat als ik het me goed herinner). Dan kun je makkelijk wat groente over rijst/aardappel/pasta/cluscous knijpen. Of wel potjes meenemen natuurlijk, is ook prima (maar weegt wel wat + kans op breken).
2 maanden geleden
Ben net terug van vakantie met 7,5 maanden oude baby. Heb daar potjes gekocht, die at ze ook beter dan mijn verse hapjes😅😂
2 maanden geleden
Ik ben nu met mijn dochter in Turkije. Ze is van 4 maart dus bijna 8 maanden en een erg goede eter. Eerste paar dagen at ze gewoon mee van het buffet. Alles ging en er goed in en ze vond het lekker, maar het is wel erg gekruid. Na dag drie ontlasting problemen. Gelijk overgegaan op de potjes die ik voor de zekerheid van thuis had meegenomen en door haar pruimen te geven ontlasting weer op gang gekregen. Ze krijgt nu een combinatie van potjes en beetje met de pot mee eten maar proef wel alles zelf even hoor! Wij zijn behoorlijk wat pit gewend maar sommige dingen zijn hier toch wel van een ander level terwijl je dat niet verwacht (bijv erwtjes met worteltjes)
2 maanden geleden
Ik ook in nov met mijn baby van 7 mnd naar dubai:). Ik ben al eerder in dubai geweest en als je een hotel hebt met buffet dan is er echt genoeg keuze. Eten is top en zit zeker wat bij voor de kleine. Ik neem wel voor zekerheid staafmixer mee, je weet maar nooit. Maar ik maak me niet druk want weet zeker dat er voldoende keus is.
2 maanden geleden
Reactie op soewad
Oh wij moeten het hotel nog boeken 😆. Raad je en hotel met buffet aan? Ben ...
Wij hebben hotel met buffet en er zijn op restaurants op het resort. We zijn ook al op vakantie geweest toen hij 8 weken was en ook buffetvorm. Vond ik veel relaxer. Je kunt aanschuiven wanneer je wilt, er is van alles en ook zo weer weg als de baby het zat is bijvoorbeeld. In een restaurant duurt het toch allemaal langer