15 Reacties

één maand geleden

Geen tips, misschien begint de 8 maanden slaapregressiebij jullie iets vroeger.

één maand geleden

T kan aan verschillende dingen liggen. Bij ons zoontje is de verlatingsangst nu bijvoorbeeld begonnen, waardoor hij erg onrustig wordt wanneer we niet merkbaar heel dichtbij hem zijn tijdens zijn slaapmomenten.. Ik probeer dan echt heel veel bij hem in de buurt te zijn wanneer hij net slaapt/weer (even) wakker wordt. Heb me erbij neergelegd dat het ook weer een fase is

één maand geleden

Hier is het nu ook al 2 avonden verschrikkelijk. Ze huilt, wil niet slapen... heb sinds ze slaapt om 19.20u haar al 3x in slaap geholpen.. wil haar niet de hele tijd in slaap dragen omdat ik bang ben voor een nieuwe slaapassociatie zoals ze steeds op internet zeggen maar dat is het enige wat helpt letterlijk! Ben kapot.

één maand geleden

Hier is het ook sinds een dag of 4 drama. Laat zich vanaf een uur of 12 niet meer in haar eigen bed leggen. Dus naar of op me slaapt ze prima. In haar eigen bed is het binnen 5 minuten gillen. Beetje jammer want ze sliep de week ervoor juist weer door 😂 Ik accepteer het maar voor nu. Man ligt in logeerbed en ik heb haar dus bij me. Moet toch wat 😮‍💨

één maand geleden

Reactie op Misjoe

Hier is het ook sinds een dag of 4 drama. Laat zich vanaf een uur of 12 nie ...
Ja, wel knap dat je het zo kan accepteren. Ik wordt er echt heel gefrustreerd van. Ook omdat de nachten eigenlijk heel goed gingen! En als je graag wil slapen maar het kan niet vind ik echt vreselijk gevoel.

één maand geleden

Herkenbaar, hier ook met 7,5 maand. We zijn er inmiddels doorheen. Laat hoorde ik een slaapcoach zeggen: zolang het korter duurt dan 2 weken, is het een slaapregressie/sprong/tandje/ziekte. Het komt goed!

één maand geleden

Reactie op Babyinmaart2023

Herkenbaar, hier ook met 7,5 maand. We zijn er inmiddels doorheen. Laat hoo ...
Ps, dit vroege bericht is niet omdat hij wakker is maar omdat ik moet werken!

één maand geleden

Reactie op MMMelanie

Ja, wel knap dat je het zo kan accepteren. Ik wordt er echt heel gefrustree ...
Nou… niet altijd hoor. Maar meer frustraties maken het alleen maar vervelender. Voor mij helpt het om een plan te hebben. Bijvoorbeeld ik halve nacht en mijn man een halve nacht. Dan accepteer ik dus dat mijn helft van de nacht bagger kan zijn. Is dan maar zo, maar dan weet ik dat ik later nog een paar uurtjes kan pakken 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op Misjoe

Nou… niet altijd hoor. Maar meer frustraties maken het alleen maar vervelen ...
Dat is wel slim! Wel wordt ik ook altijd wakker als mijn dochter wakker wordt, dus heb dan alsnog gebroken nachten, ook al vangt mijn man veel op. Maar accepteren en er aan overgeven zorgt wel voor minder frustraties. Hopelijk wordt het snel beter voor iedereen die hiermee te maken heeft :)

één maand geleden

Slaap regressie… hier ook met n meisje van 8 maanden. Voorheen was het wegleggen en slapen tot de volgende ochtend en nu word ze zo’n beetje elke 2 uur wakker… en in de avond elk uur 😖😖😫

één maand geleden

Hier is het ook al 1,5 week drama met de nachten.. hij is morgen 8 maanden. Regelmatig wakker, en vaak niet meer in slaap te krijgen en zijn we er uren mee bezig . Uiteindelijk nemen we hem dan maar bij ons in bed (mijn partner en ik wisselen af, slapen om en om op zolder). En dan slaapt hij nog even.. gisteren had ik goede hoop dat het beter ging, na 2 keer speentje sliep hij weer even maar 3 kwartier later alsnog veel huilen en niet alleen in slaap willen vallen. Toch de slaapregressie/verlatingsangst denken we? Hopelijk snel voorbij 🤞🏻

één maand geleden

Het is weer echt helemaal drama hier vandaag. Ze slaapt zo licht en is bij het wegleggen meteen weer wakker. Ik geef het op. Ze slaapt maar bij mij in bed, dit is namelijk echt niet te doen als ik ook nog gewoon moet werken 🥲

één maand geleden

Ooooh ik weet echt niet meer wat te doen. De nachten zijn zo verschrikkelijk. Ze slaapt gewoon NIET. Zelfs niet tussen ons in, voeding of niet, het maakt allemaal niet uit. Ik begin echt op te raken van geen slaap te hebben. Nu de 5e nacht en hoopte dat het snel beter zou gaan

één maand geleden

Reactie op MMMelanie

Ooooh ik weet echt niet meer wat te doen. De nachten zijn zo verschrikkelij ...
Hier ook 😰

één maand geleden

Hier is het ook een week drama. Vooral het savonds in slaap komen.. en al slaapt ze.. dan is ze na 40 minuten weer wakker en echt klaar wakker. Dan gaat ze dus rond half 8 der bed weer uit en is ze gerust tot 22:00 wakker.. en dan met heeeel veel moeite weer in slaap te krijgen. En de ene nacht 3 keer wakker, de andere nacht 0 keer en de andere 10 keer 🥴