7 Reacties

één maand geleden

Oh klinkt inderdaad heel spannend 😅 kan geen leuning aan gemaakt worden?

één maand geleden

Ik ben ook rechtshandig maar houd mijn dochter al vanaf het begin met links vast omdat ik juist alles wat ik doe met rechts doe en haar vasthouden dan links makkelijker is, maar daarintegen heb ik juist dat probleem als ik de trap naar beneden loop😅

één maand geleden

Reactie op Yvonne1989

Ik ben ook rechtshandig maar houd mijn dochter al vanaf het begin met links ...
100% dit hier ook haahahaha

één maand geleden

Kan je baby al zelf rechtop blijven? Ik zet mn dochter op m heup en heb een beentje stevig vast, echt mijn hand om haar been "geklemd". Of ik draag haar voor mij in een arm haar rugje tegen mijn bovenarm (spierbal) en haar benen voor mijn borst/buik. Zij zit dan in een soort V vorm en ik heb weer een beentje stevig vast en klem haar tegen mij aan. Doe dit zowel links als rechts.

één maand geleden

Reactie op Seemlepmip

Kan je baby al zelf rechtop blijven? Ik zet mn dochter op m heup en heb een ...
Ja dat kan hij, dus dit kan ik misschien ook proberen wat jij omschrijft! Dank je wel

één maand geleden

Reactie op Yvonne1989

Ik ben ook rechtshandig maar houd mijn dochter al vanaf het begin met links ...
Haha gelukkig ben ik niet de enige met de struggle! Ik kan wel proberen mezelf aan te leren hem links vast te houden maar dan oefen ik eerst even buiten de trap

één maand geleden

Ik ben ook rechtshandig maar hou mijn dochter echt links vast hoor😊 ik kan dr niet eens rechtshandig vasthouden voor mijn gevoel heb ik dan geen grip😊