13 Reacties
2 maanden geleden
Boven de 38 is geen verhoging hè, dat is echt koorts en moet je ook zo behandelen. Ik zou even op thuisarts kijken en anders even met je huisarts bellen maandag.
2 maanden geleden
Reactie op prettydutchie
Boven de 38 is geen verhoging hè, dat is echt koorts en moet je ook zo beha ...
klopt idd. wel loopt er een peuter rond die nu dan bijv flink verkouden is en hoesten. dus het kan in mijn ogen van alles zijn. baby pikt van alles snel op. Ik vraag mij eik echt af of het normaal is idd dat ze een dagje ofzo koorts kunnen hebben? Wilde inderdaad even de huisarts gaan vragen maandag. Maar hoor ook wel eens van andere ouderen dat als er een tandje doorbeekt ze een hogere temperatuur krijgen. Dat had ik bij mijn zoontje dus nooit
2 maanden geleden
Reactie op chantaldejong23
klopt idd. wel loopt er een peuter rond die nu dan bijv flink verkouden is ...
Wij hebben geen koorts gehad bij de tandjes, maar hoor inderdaad dat het wel kan! Hoe zijn de luiers?
2 maanden geleden
Reactie op prettydutchie
Wij hebben geen koorts gehad bij de tandjes, maar hoor inderdaad dat het we ...
Nou haar plas twijfel ik dus ook om. ehm ja ik weet natuurlijk dat een ochtendluier met plas stinit en geconcentreerd is. maar ik vind het een rare lucht. en vanochtend pas bedacht ik mij, hey dit lijkt naar knakworst te ruiken. en als ik daarop google. krijg ik serieus, mijn plas ruikt naar rookworst. en dan krijg ik miss urineweginfectie. Wabt het ruikt voor mijn gevoel niet normale plas zeg maar. Mijn man vind dat ik dan weer overdrijf en denkt aan dat het door miss fruit of ander eten anders ruikt...
maar dan denk ik, zou ze daardoor miss sluimerende koorts krijgen? of zou dat dan niet meer weg moeten gaan en dat gewoon haar plas zo ruikt. overdag merk ik er niks van en de ene ochtend minder als de ander
2 maanden geleden
Reactie op chantaldejong23
Nou haar plas twijfel ik dus ook om. ehm ja ik weet natuurlijk dat een ocht ...
wel drinkt ze roosvice pruimen omdat het een kindje met opstipatie is. en dacht wij miss ruikt het daardoor wel zo
2 maanden geleden
Reactie op Naomiii_
Hi!
Wij hadden dit ook. Van koorts naar geen koorts en weer terug. Toch ma ...
dankje voor je reactie. zal het maandag even meenemen!
2 maanden geleden
Reactie op Naomiii_
Hi!
Wij hadden dit ook. Van koorts naar geen koorts en weer terug. Toch ma ...
en verder geen andere klachten?
2 maanden geleden
Reactie op Naomiii_
Wat verkouden maar verder niks! Was ook gewoon een vrolijk mannetje…
Heeft ...
hmm vanochtend weer 37 nu lijkt ze iets warmhoofdje te hebben.wel staan er 2 afdrukken bovenin in dr gebitje en verwacht ik elk moment dat de 2 voortanden doorkomen.Zo lastig dit haha. bij mijn zoontje hadden we op verkouden na eik nooit echt iets. Maarja ze is wel het 2de kindje . Mijn eerste neemt van alles van de peuterspeelzaal mee.
2 maanden geleden
heb even gebeld. Kan van alles zijn. ook zeker de tandjes. klonk haar niet alarmerend. even goed in de gaten houden of koorts nu weer terug komt. Want vanochtend weer weg.