13 Reacties

8 dagen geleden

Mijn dochter geeft ook af en toe over als ze verkouden is . Als ze minder dan de helft drinkt, is dit een reden om contact met de huisarts op te nemen

8 dagen geleden

Wij hadden dit ook, vorige week en uiteindelijk ook nog even koorts erbij. Exact zoals jij het ook omschrijft

8 dagen geleden

Hier ook al een week. Ook koorts erbij. Overgeven gebeurt ook 'zomaar'. Probeer tussendoor kleine beetjes aan te bieden drinken, vast voedsel heeft hij nu minder interesse in, alleen fruit kleine beetjes. Waarschijnlijk gewoon een virus, hopelijk knappen ze snel op.

8 dagen geleden

Buikgriep heerst enorm. Dus an sich niet heel gek. Hoesten is vooral waarschijnlijk omdat iedereen momenteel in een gezellig verkerende verkoudheid zit. 🙈

8 dagen geleden

Reactie op Sproet

Buikgriep heerst enorm. Dus an sich niet heel gek. Hoesten is vooral waarsc ...
Ja ik vind het dus geen buikgriep. Normale ontlasting en buikgriep duurt meestal kort. Snot vind ik ook normaal ging meer om de combi

8 dagen geleden

Reactie op kusRens

Hier ook al een week. Ook koorts erbij. Overgeven gebeurt ook 'zomaar'. Pro ...
Ja hier alleen bv afgekolft de rest komt er direct uit helaas

6 dagen geleden

Nou ze eet nu al dagen niks :( elke hap is het kokhalzen:( ben al zo'n hypochonder. Ze is al een halve kilo kwijt. Kinderarts vond het nog niet zorgelijk..

2 dagen geleden

Hoe gaat het nu?

één dag geleden

Reactie op s19891

Nou ze eet nu al dagen niks :( elke hap is het kokhalzen:( ben al zo'n hypo ...
Ik ga nu precies door hetzelfde heen. Inmiddels zit ik op dag 5! Mijn meisje is zo mager geworden. Drinkt en eet niks en alles wat ze binnen krijgt spuugt ze weer uit. De arts maakte zich bij ons ook geen zorgen, maar ik ben zo bang voor uitdroging. Hoe is het nu bij jou?

één dag geleden

Wij hadden dat ook.. bij ons hielp Tussikind direct tegen het hoesten waardoor ze ook niet meer overgaf..

één dag geleden

Reactie op Bouchra1208

Wij hadden dat ook.. bij ons hielp Tussikind direct tegen het hoesten waard ...
Dit is dan toeval want deze middelen helpen helemaal niet. Deze middelen komen helemaal niet bij de longen waar het vandaan komt...

één dag geleden

Het gaat veel beter eet wel nog steeds minder. Is nog wel verkouden en hoest nog maar is wel beter. Ze geeft nog wel over met eten als ik haar een stukje geef dus denk dat het niks met hem ziek zijn te msken had :(

één dag geleden

Ons zoontje heeft pas precies hetzelfde gehad! Ontzettend verkouden, hoesten en dus ook overgeven. Dit laatste heeft wel een week aangehouden. Elke fles kwam er weer uit. Verder geen last van zn buikje. De huisarts gaf aan dat baby's kunnen gaan overgeven als de slijmvliezen ontstoken zijn. Van de een op de andere dag was hij weer beter. Al had hij de eerste dagen ook nog moeite met het eten van stukjes.