Onze dochter van 8 maanden is sinds een dag of 4 ziek. Het begon met overgeven, sinds anderhalve dag ook hoesten. Weinig drinken veel huilen niet slapen.
Ik vind de combi met het overgeven zo vreemd?
Niet overgeven van het hoesten gewoon zomaar..
Iemand die dit herkent?
Hier ook al een week. Ook koorts erbij. Overgeven gebeurt ook 'zomaar'. Probeer tussendoor kleine beetjes aan te bieden drinken, vast voedsel heeft hij nu minder interesse in, alleen fruit kleine beetjes.
Waarschijnlijk gewoon een virus, hopelijk knappen ze snel op.
Buikgriep heerst enorm. Dus an sich niet heel gek. Hoesten is vooral waarschijnlijk omdat iedereen momenteel in een gezellig verkerende verkoudheid zit. 🙈
Nou ze eet nu al dagen niks :( elke hap is het kokhalzen:( ben al zo'n hypochonder. Ze is al een halve kilo kwijt. Kinderarts vond het nog niet zorgelijk..
Nou ze eet nu al dagen niks :( elke hap is het kokhalzen:( ben al zo'n hypo ...
Ik ga nu precies door hetzelfde heen. Inmiddels zit ik op dag 5! Mijn meisje is zo mager geworden. Drinkt en eet niks en alles wat ze binnen krijgt spuugt ze weer uit. De arts maakte zich bij ons ook geen zorgen, maar ik ben zo bang voor uitdroging. Hoe is het nu bij jou?
Het gaat veel beter eet wel nog steeds minder. Is nog wel verkouden en hoest nog maar is wel beter. Ze geeft nog wel over met eten als ik haar een stukje geef dus denk dat het niks met hem ziek zijn te msken had :(
Ons zoontje heeft pas precies hetzelfde gehad! Ontzettend verkouden, hoesten en dus ook overgeven. Dit laatste heeft wel een week aangehouden. Elke fles kwam er weer uit. Verder geen last van zn buikje. De huisarts gaf aan dat baby's kunnen gaan overgeven als de slijmvliezen ontstoken zijn. Van de een op de andere dag was hij weer beter. Al had hij de eerste dagen ook nog moeite met het eten van stukjes.